DP - RD Spotřební diagnostický materiál do analyzátoru IDEXX na období do 31.12.2025 (IDEXX 1).
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
DP - RD Spotřební diagnostický materiál do analyzátoru IDEXX na období do 31.12.2025 (IDEXX 1).
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/25/V00003307
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P25V00003307
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zadávání VZ na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže (mimo zadávací řízení)
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
rámcová dohoda bez obnovení soutěže
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
06. 02. 2025 16:16
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Igor
Surname
Mathias
Igor.Mathias@mo.gov.cz
Phone 1
+420 973487311
Phone 2
+420 724283292
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmět a vymezení plnění zakázky: Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup spotřebního diagnostického materiálu do analyzátorů společnosti IDEXX Laboratories s.r.o. k vyšetřování klinických vzorků pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně 2 poboček v období od podpisu RD a zveřejnění v registru smluv do 31.12.2025. Plnění bude prováděno podle požadavků – vystavených dílčích objednávek zadavatele na základě uzavřené rámcové dohody (RD) s vítězným uchazečem pro uvedené období. Vítězný dodavatel zajistí v období od podpisu RD a jejího zveřejnění v registru smluv do 31.12.2025 jednotlivá dílčí plnění prodejem a distribucí uvedeného sortimentu zboží dle přílohy číslo 2. Předpokládaná výše plnění RD v uvedeném období bude do výše max. 1 200 000,- Kč včetně DPH, uvedené výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme: 1. Aby rozvoz spotřebního diagnostického materiálu pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně 2 poboček byl prováděn v režii vítězného účastníka, a to buď vlastním rozvozem, distribuční společnosti nebo poštou. 2. Aby dílčí objednávky byly podepisovány elektronickým podpisem v systému ET NEN – viz. obchodní podmínky, zadavatel požaduje do 3 pracovních dnů od jejich vložení do ET NEN. 3. Uchazeč musí splňovat platné požadavky na distribuci a manipulaci s diagnostickými látkami podle platných norem – viz. návrh RD.
Code from the NIPEZ code list
33141625-7
Name from the NIPEZ code list
Diagnostické sady
Main place of performance
Česká republika
Code from the CPV code list
33141625-7
Name from the CPV code list
Diagnostické sady
SUBJECT-MATTER NAME
Diagnostické sady
Text field for describing the place of performance
Dodání na OSVP Hlučín, OSVP Chotyně a OSVP Praha - bližší specifikace v objednávce (úplné adresy a kontaktní osoby).
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ | Česká republika |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
Yes
Framework contract/agreement
P24V00040500
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
06. 02. 2025 16:16 | Uveřejnění účastníků | |||
06. 02. 2025 16:16 | Uveřejnění výsledku |