DP - RD Spotřební diagnostický materiál do analyzátoru IDEXX na období do 31.12.2025 (IDEXX 1).

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

DP - RD Spotřební diagnostický materiál do analyzátoru IDEXX na období do 31.12.2025 (IDEXX 1).

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/25/V00003307

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P25V00003307

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže (mimo zadávací řízení)

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

rámcová dohoda bez obnovení soutěže

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

06. 02. 2025 16:16

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Igor

Surname

Mathias

EMAIL

Igor.Mathias@mo.gov.cz

Phone 1

+420 973487311

Phone 2

+420 724283292

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmět a vymezení plnění zakázky: Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup spotřebního diagnostického materiálu do analyzátorů společnosti IDEXX Laboratories s.r.o. k vyšetřování klinických vzorků pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně 2 poboček v období od podpisu RD a zveřejnění v registru smluv do 31.12.2025. Plnění bude prováděno podle požadavků – vystavených dílčích objednávek zadavatele na základě uzavřené rámcové dohody (RD) s vítězným uchazečem pro uvedené období. Vítězný dodavatel zajistí v období od podpisu RD a jejího zveřejnění v registru smluv do 31.12.2025 jednotlivá dílčí plnění prodejem a distribucí uvedeného sortimentu zboží dle přílohy číslo 2. Předpokládaná výše plnění RD v uvedeném období bude do výše max. 1 200 000,- Kč včetně DPH, uvedené výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme: 1. Aby rozvoz spotřebního diagnostického materiálu pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně 2 poboček byl prováděn v režii vítězného účastníka, a to buď vlastním rozvozem, distribuční společnosti nebo poštou. 2. Aby dílčí objednávky byly podepisovány elektronickým podpisem v systému ET NEN – viz. obchodní podmínky, zadavatel požaduje do 3 pracovních dnů od jejich vložení do ET NEN. 3. Uchazeč musí splňovat platné požadavky na distribuci a manipulaci s diagnostickými látkami podle platných norem – viz. návrh RD.

Code from the NIPEZ code list

33141625-7

Name from the NIPEZ code list

Diagnostické sady

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

33141625-7

Name from the CPV code list

Diagnostické sady

SUBJECT-MATTER NAME

Diagnostické sady

Text field for describing the place of performance

Dodání na OSVP Hlučín, OSVP Chotyně a OSVP Praha - bližší specifikace v objednávce (úplné adresy a kontaktní osoby).

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

Yes

Framework contract/agreement

P24V00040500

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail06. 02. 2025 16:16Uveřejnění účastníků
Detail06. 02. 2025 16:16Uveřejnění výsledku