Bucharova, Praha 13, č. akce 13 058
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Bucharova, Praha 13, č. akce 13 058
Contracting authority
Technická správa komunikací hl.m. Prahy, a.s.NEN system number
N006/19/V00020788
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2019-024925
Public contract regime
Below-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Užší řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Užší řízení
Type
Public works contract
Estimated value (excl. VAT)
57 519 000,00
Currency
koruna česká
Date of publication
23. 07. 2019 08:10
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING REQUESTS TO PARTICIPATE
13. 08. 2019 10:00
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
24. 09. 2019 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem plnění je souvislá údržba komunikace Bucharova v úseku Jeremiášova – Upolínova v Praze 13. Jedná se o opravu komunikace spočívající ve fréze v tl. 100 mm s následnou náhradou živičného krytu. Ve vybraných místech bude provedena sanace podloží komunikace, dále budou vyrovnány obruby, vyčištěny a rektifikovány uliční vpusti, upraveny povrchy v autobusových a bude obnoveno vodorovné dopravní značení. Součástí předmětu plnění je: • zpracování podrobné pasportizace přilehlých objektů (budov, drobných staveb, oplocení apod.) a následné pasportizace po skončení stavby, včetně komunikací pro staveništní dopravu; • zajištění projektu a realizace dopravně inženýrského opatření dle uvedených etap ve dvousměnném pracovním režimu, projednání a zajištění dopravně inženýrského rozhodnutí (nebo stanovení) v souladu s harmonogramem plnění veřejné a to včetně naplnění stanovených podmínek, osazení provizorního dopravního značení; • aktualizace vyjádření, komunikace s vlastníky a správci inženýrských sítí, dodržení a naplnění podmínek uvedených ve vyjádření vlastníků a správců inženýrských sítí (včetně předání objednateli všech protokolů o vytýčení sítí a souhlasů před záhozem pakliže jsou ve vyjádřeních vyžadovány) a dotčených orgánů státní správy po dobu celého průběhu akce, vše v souladu s platným stavebním povolením; • koordinace, zajištění informování, zajištění předání a převzetí stavbou dotčených pozemků (předávací protokol), s vlastníky a správci inženýrských sítí a s vlastníky stavbou dotčených pozemků; • zajištění informování přímo dotčených fyzických a právnických osob o době trvání stavby nejpozději 20 dnů před zahájením realizace stavebních prací; • zajištění a umístění dvou informačních panelů s údaji investora, dodavatele a údaji o stavbě v souladu s manuálem grafických a konstrukčních standardů pro tvorbu informačních panelů hlavního města Prahy, doplněných o QR kód odkazující na popis stavby na www.tskas.cz. • zajištění a umístění dvou informačních panelů (bílo-oranžová) velikosti totožného rámu dopravní značky IP22 a to v souladu s manuálem jednotné vizuální podoby informačního panelu; umístění panelu bude součástí dopravně inženýrského opatření jakožto podkladu pro DIR; • zřízení, odstranění a zajištění zařízení staveniště včetně napojení na inženýrské sítě, odvozu odpadu a likvidace odpadu a zajištění skládky, střežení a ochrana staveniště; • fotodokumentace o průběhu prací vč. fotodokumentace stavby před zahájením prací po předání staveniště; • zajištění a provedení všech opatření organizačního a stavebně technologického charakteru k řádnému provedení díla; • účast na pravidelných kontrolních dnech stavby; • veškeré práce a dodávky související s bezpečnostními opatřeními na ochranu osob a majetku; • likvidace, odvoz a uložení vybouraných hmot a stavební suti na skládku včetně poplatku za uskladnění v souladu s ustanoveními zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech; • uvedení všech povrchů, které nejsou předmětem plnění, ale budou stavbou dotčené, do původního nebo dohodnutého stavu; • zajištění bezpečnosti práce a ochrany životního prostředí; • projednání a zajištění případného zvláštního užívání komunikací a veřejných ploch včetně úhrady vyměřených poplatků a nájemného; • provedení přejímky stavby; • zajištění všech nezbytných zkoušek, atestů a revizí podle ČSN a případných jiných právních nebo technických předpisů platných v době provádění a předání díla, kterými bude prokázáno dosažení předepsané kvality a předepsaných technických parametrů díla, péče o nepředané objekty a konstrukce stavby, jejich ošetřování, pojištění atd.; • průvodní technická dokumentace, zkušební protokoly, revizní zprávy, atesty a doklady dle zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky a o změně a doplnění některých zákonů, prohlášení o shodě, předepsané ochranné a bezpečnostní pomůcky ve dvou vyhotoveních; • zajištění (vyhotovení) a předání dokumentace skutečného provedení stavby včetně geodetického zaměření dle metodického pokynu pro 2D dokumentaci skutečných provedení staveb přiloženého v příloze SOD, předání objednateli ve třech originálech + 1x na CD a na Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy (IPR Praha), • zajištění a předložení měření hodnot parametrů provozní způsobilosti vozovky, podélnou nerovnost povrchu vozovky profilometrem s vyhodnocením mezinárodního indexu IRI. Dále předloží výsledky měření drsnosti povrchu vozovky z hlediska součinitele podélného tření TRT; • zajištění místního šetření s DP HMP, a.s. - autobusy, Na Bojišti 5, Praha 2. DIR bude předán na DP HMP, a.s. - autobusy minimálně 20 dní před zahájením stavby, oznámení na ROPID o zahájení prací 15 dní předem; • uzavření smlouvy o dílo s PVK, a.s. na zajištění ochrany vodovodů a kanalizací při realizaci opravy vozovky. V případě poškození vodovodů a kanalizací je zhotovitel povinen uvést tyto vodovody a kanalizace na svůj náklad do původního stavu a provozovateli uhradit vzniklé škody. Výměna stávajících kanalizačních poklopů za nové bude provedena pouze při předání nových poklopů od PVK, a.s. (dodavatel provede výškovou úpravu poklopů). Objednatel nebude platit výměnu stávajících poklopů za nové, pokud jsou v majetku jiného subjektu; • týdně aktualizovaný popis stavby a jejího průběhu umístěný na www.tskas.cz • zajištění ukončení akce u odd. informačního rozvoje a GIS předáním geodetického zaměření a projektové dokumentace skutečného provedení stavby; • v případě provádění autorizovaného měření hluku zajištění kladného vyjádření Hygienické stanice hlavního města Prahy.
Code from the NIPEZ code list
45233223-8
Name from the NIPEZ code list
Obnova povrchu vozovky
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
45233223-8
Name from the CPV code list
Obnova povrchu vozovky
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Obnova povrchu vozovky | 45233223-8 | Obnova povrchu vozovky |
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
Yes
IEN system number
TSK/26401/19/1160/chal
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
11. 09. 2019 17:53 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
23. 07. 2019 08:16 | Došlo k uveřejnění dokumentu ZÁKLADNÍ INFORMACE K VEŘEJNÉ ZAKÁZCE.pdf. | |||
23. 07. 2019 08:12 | Došlo k uveřejnění dokumentu TSK-public.cer. | |||
23. 07. 2019 08:10 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu |
Publication Records in the VVZ
17. 10. 2019 00:00 | 18. 10. 2019 00:00 | F2019-036722 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení v podlimitním režimu |
22. 07. 2019 00:00 | 23. 07. 2019 00:00 | F2019-024925 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení v podlimitním režimu |