Bucharova, Praha 13, č. akce 13 058

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Bucharova, Praha 13, č. akce 13 058

NEN system number

N006/19/V00020788

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2019-024925

Public contract regime

Below-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Užší řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Užší řízení

Type

Public works contract

Estimated value (excl. VAT)

57 519 000,00

Currency

koruna česká

Date of publication

23. 07. 2019 08:10

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING REQUESTS TO PARTICIPATE

13. 08. 2019 10:00

DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

24. 09. 2019 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Blanka

Surname

Chaloupková

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění je souvislá údržba komunikace Bucharova v úseku Jeremiášova – Upolínova v Praze 13. Jedná se o opravu komunikace spočívající ve fréze v tl. 100 mm s následnou náhradou živičného krytu. Ve vybraných místech bude provedena sanace podloží komunikace, dále budou vyrovnány obruby, vyčištěny a rektifikovány uliční vpusti, upraveny povrchy v autobusových a bude obnoveno vodorovné dopravní značení. Součástí předmětu plnění je: • zpracování podrobné pasportizace přilehlých objektů (budov, drobných staveb, oplocení apod.) a následné pasportizace po skončení stavby, včetně komunikací pro staveništní dopravu; • zajištění projektu a realizace dopravně inženýrského opatření dle uvedených etap ve dvousměnném pracovním režimu, projednání a zajištění dopravně inženýrského rozhodnutí (nebo stanovení) v souladu s harmonogramem plnění veřejné a to včetně naplnění stanovených podmínek, osazení provizorního dopravního značení; • aktualizace vyjádření, komunikace s vlastníky a správci inženýrských sítí, dodržení a naplnění podmínek uvedených ve vyjádření vlastníků a správců inženýrských sítí (včetně předání objednateli všech protokolů o vytýčení sítí a souhlasů před záhozem pakliže jsou ve vyjádřeních vyžadovány) a dotčených orgánů státní správy po dobu celého průběhu akce, vše v souladu s platným stavebním povolením; • koordinace, zajištění informování, zajištění předání a převzetí stavbou dotčených pozemků (předávací protokol), s vlastníky a správci inženýrských sítí a s vlastníky stavbou dotčených pozemků; • zajištění informování přímo dotčených fyzických a právnických osob o době trvání stavby nejpozději 20 dnů před zahájením realizace stavebních prací; • zajištění a umístění dvou informačních panelů s údaji investora, dodavatele a údaji o stavbě v souladu s manuálem grafických a konstrukčních standardů pro tvorbu informačních panelů hlavního města Prahy, doplněných o QR kód odkazující na popis stavby na www.tskas.cz. • zajištění a umístění dvou informačních panelů (bílo-oranžová) velikosti totožného rámu dopravní značky IP22 a to v souladu s manuálem jednotné vizuální podoby informačního panelu; umístění panelu bude součástí dopravně inženýrského opatření jakožto podkladu pro DIR; • zřízení, odstranění a zajištění zařízení staveniště včetně napojení na inženýrské sítě, odvozu odpadu a likvidace odpadu a zajištění skládky, střežení a ochrana staveniště; • fotodokumentace o průběhu prací vč. fotodokumentace stavby před zahájením prací po předání staveniště; • zajištění a provedení všech opatření organizačního a stavebně technologického charakteru k řádnému provedení díla; • účast na pravidelných kontrolních dnech stavby; • veškeré práce a dodávky související s bezpečnostními opatřeními na ochranu osob a majetku; • likvidace, odvoz a uložení vybouraných hmot a stavební suti na skládku včetně poplatku za uskladnění v souladu s ustanoveními zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech; • uvedení všech povrchů, které nejsou předmětem plnění, ale budou stavbou dotčené, do původního nebo dohodnutého stavu; • zajištění bezpečnosti práce a ochrany životního prostředí; • projednání a zajištění případného zvláštního užívání komunikací a veřejných ploch včetně úhrady vyměřených poplatků a nájemného; • provedení přejímky stavby; • zajištění všech nezbytných zkoušek, atestů a revizí podle ČSN a případných jiných právních nebo technických předpisů platných v době provádění a předání díla, kterými bude prokázáno dosažení předepsané kvality a předepsaných technických parametrů díla, péče o nepředané objekty a konstrukce stavby, jejich ošetřování, pojištění atd.; • průvodní technická dokumentace, zkušební protokoly, revizní zprávy, atesty a doklady dle zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky a o změně a doplnění některých zákonů, prohlášení o shodě, předepsané ochranné a bezpečnostní pomůcky ve dvou vyhotoveních; • zajištění (vyhotovení) a předání dokumentace skutečného provedení stavby včetně geodetického zaměření dle metodického pokynu pro 2D dokumentaci skutečných provedení staveb přiloženého v příloze SOD, předání objednateli ve třech originálech + 1x na CD a na Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy (IPR Praha), • zajištění a předložení měření hodnot parametrů provozní způsobilosti vozovky, podélnou nerovnost povrchu vozovky profilometrem s vyhodnocením mezinárodního indexu IRI. Dále předloží výsledky měření drsnosti povrchu vozovky z hlediska součinitele podélného tření TRT; • zajištění místního šetření s DP HMP, a.s. - autobusy, Na Bojišti 5, Praha 2. DIR bude předán na DP HMP, a.s. - autobusy minimálně 20 dní před zahájením stavby, oznámení na ROPID o zahájení prací 15 dní předem; • uzavření smlouvy o dílo s PVK, a.s. na zajištění ochrany vodovodů a kanalizací při realizaci opravy vozovky. V případě poškození vodovodů a kanalizací je zhotovitel povinen uvést tyto vodovody a kanalizace na svůj náklad do původního stavu a provozovateli uhradit vzniklé škody. Výměna stávajících kanalizačních poklopů za nové bude provedena pouze při předání nových poklopů od PVK, a.s. (dodavatel provede výškovou úpravu poklopů). Objednatel nebude platit výměnu stávajících poklopů za nové, pokud jsou v majetku jiného subjektu; • týdně aktualizovaný popis stavby a jejího průběhu umístěný na www.tskas.cz • zajištění ukončení akce u odd. informačního rozvoje a GIS předáním geodetického zaměření a projektové dokumentace skutečného provedení stavby; • v případě provádění autorizovaného měření hluku zajištění kladného vyjádření Hygienické stanice hlavního města Prahy.

Code from the NIPEZ code list

45233223-8

Name from the NIPEZ code list

Obnova povrchu vozovky

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

45233223-8

Name from the CPV code list

Obnova povrchu vozovky

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailObnova povrchu vozovky45233223-8Obnova povrchu vozovky

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

Yes

IEN system number

TSK/26401/19/1160/chal

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail11. 09. 2019 17:53Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail23. 07. 2019 08:16Došlo k uveřejnění dokumentu ZÁKLADNÍ INFORMACE K VEŘEJNÉ ZAKÁZCE.pdf.
Detail23. 07. 2019 08:12Došlo k uveřejnění dokumentu TSK-public.cer.
Detail23. 07. 2019 08:10Uveřejnění změn na zadávacím postupu

Publication Records in the VVZ


17. 10. 2019 00:0018. 10. 2019 00:00F2019-036722Oznámení o výsledku zadávacího řízení v podlimitním režimu
22. 07. 2019 00:0023. 07. 2019 00:00F2019-024925Oznámení o zahájení zadávacího řízení v podlimitním režimu