ÚP Brno - nákup spotřebního materiálu do kopírek a tiskáren
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
ÚP Brno - nákup spotřebního materiálu do kopírek a tiskáren
Contracting authority
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkovýchNEN system number
N006/18/V00009843
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P18V00009843
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
14. 06. 2018 06:49
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
26. 06. 2018 09:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Jana
Surname
Opletalová
Jana.Opletalova@uzsvm.cz
Phone 1
+420 542163482
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem plnění zakázky jsou dodávky tonerů a ostatního spotřebního materiálu do kopírek a tiskáren jednotlivým útvarům Územního pracoviště Brno včetně zpětného odběru použitých zásobníků. Sortiment zboží tonerů je uveden v Ceníku materiálu (Příloha č. 4 Výzvy). Zadavatel požaduje předložení kompletní nabídky, není přípustné dílčí plnění. Místo plnění: (jednotlivé útvary Územního pracoviště Brno) 1. Územní pracoviště Brno, Příkop 11, 602 00 Brno 2. odbor Odloučené pracoviště Břeclav, nám. T.G.M. 3, 690 15 Břeclav 3. odbor Odloučené pracoviště Hodonín, Štefánikova 28, 695 01 Hodonín 4. odbor Odloučené pracoviště Jihlava, Tolstého 15, 586 01 Jihlava 5. odbor Odloučené pracoviště Kroměříž, Riegrovo nám. 3228, 767 01 Kroměříž 6. odbor Odloučené pracoviště Prostějov, Rejskova 28, 796 01 Prostějov 7. odbor Odloučené pracoviště Uherské Hradiště, Svatováclavská 568, 686 66 Uherské Hradiště 8. odbor Odloučené pracoviště Vyškov, Masarykovo nám. 165/16, 682 01 Vyškov 9. odbor Odloučené pracoviště Zlín, Třída Tomáše Bati 3792, 760 01 Zlín 10. odbor Odloučené pracoviště Znojmo, Rudoleckého 21, 669 02 Znojmo 11. odbor Odloučené pracoviště Žďár nad Sázavou, Dr. Drože 1686/26, 591 01 Žďár nad Sázavou V případě, že v průběhu plnění zakázky dojde k přesunu sídla některého pracoviště do jiné budovy v rámci daného okresního města, bude tato skutečnost zadavatelem písemně oznámena současně s uvedením data, ke kterému ke změně dochází. Taková změna nebude považována za změnu smlouvy a bude bez vlivu na cenu plnění.
Code from the NIPEZ code list
30125100-2
Name from the NIPEZ code list
Zásobníky tonerů
Code from the CPV code list
30125100-2
Name from the CPV code list
Zásobníky tonerů
Text field for describing the place of performance
Viz. Výzva.
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Zásobníky tonerů | 30125100-2 | Zásobníky tonerů | Sortiment tonerů je uveden v Ceníku materiálu (Příloha č. 4 Výzvy). |
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
22. 01. 2025 14:06 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
22. 01. 2025 14:06 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
08. 08. 2018 11:11 | Uveřejnění účastníků | |||
08. 08. 2018 11:10 | Uveřejnění výsledku | |||
14. 06. 2018 06:49 | Uveřejnění zadávacích podmínek |