Dodávky kancelářských potřeb III

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Dodávky kancelářských potřeb III

NEN system number

N006/24/V00032390

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00032390

Public contract regime

Below-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zjednodušené podlimitní řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

zjednodušené podlimitní řízení

Type

Public supply contract

Estimated value (excl. VAT)

3 400 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

10. 10. 2024 13:22

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

05. 11. 2024 09:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Lenka

Surname

Jančárová

EMAIL

lenka.kedlesova.jancarova@ikem.cz

Phone 1

+420 261365433

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky, jsou průběžné dodávky kancelářských potřeb dle aktuálních potřeb středisek, včetně dopravy na místo určení, a to po dobu 24 měsíců nebo do vyčerpání finančního limitu. Předmět plnění veřejné zakázky musí splňovat následující požadavky zadavatele na požadované kancelářské potřeby: - Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky je uvedena v Příloze č. 4 těchto ZP (Seznam a podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky/ceník). Zadavatel u nabízených výrobků (pokud není u položky uvedeno jinak), připouští oproti specifikaci toleranci rozměrů +/- 5 %. Dodávky předmětu plnění budou zajišťovány v nepřetržitém režimu po celou dobu plnění veřejné zakázky v závislosti na aktuálních potřebách zadavatele a jeho jednotlivých pracovišť. Zadavatel nepřipouští podmínku sjednání minimálního odběru a všech položek specifikovaného sortimentu, který je uvedený v příloze č. 4 ZP. Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky, jakož i podmínky jeho dodávek, jsou obsaženy v ZP, resp. jejich přílohách, a to zejména v Příloze č. 4 těchto ZP - Seznam a specifikace položek/ceník a v Příloze č. 3 těchto ZP – Závazný vzor kupní smlouvy na plnění veřejné zakázky. Předmět zakázky musí být realizován v souladu s platnými právními předpisy, jakož i v souladu se všemi souvisejícími technickými normami. Účastník nabídne další zboží (nad rámec požadovaného zboží specifikovaného v příloze č. 4 ZP v prvním listu) formou tzv. Doplnění položek nabízeného zboží v Katalogu dalšího nabízeného sortimentu, který je uveden v druhém listu přílohy č.4 ZP souboru (položky uvedené v tomto listu nebudou předmětem hodnocení); Tyto vyplněné položky mají cenu též neměnnou po celou dobu trvání zakázky. (tato příloha bude příloha volná ke kupní smlouvě) Tento katalog nesmí obsahovat: nápoje, odpadkové pytle, kalendáře, kancelářský papír do tiskáren, tonery, cartrige, etikety, razítka a lampičky.

Code from the NIPEZ code list

30192000-1

Name from the NIPEZ code list

Kancelářské potřeby

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

30192000-1

Name from the CPV code list

Kancelářské potřeby

SUBJECT-MATTER NAME

Kancelářské potřeby

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail05. 02. 2025 09:25Uveřejnění písemné zprávy
Detail29. 01. 2025 09:34Uveřejnění výsledku
Detail29. 01. 2025 09:34Uveřejnění účastníků
Detail17. 10. 2024 13:24Změna nebo doplnění zadávací dokumentace
Detail17. 10. 2024 13:21Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail10. 10. 2024 13:22Uveřejnění zadávacích podmínek

Publication Records in the VVZ


30. 01. 2025 00:0031. 01. 2025 00:00F2025-006866Oznámení o výsledku zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka