SU/16/2024/Z - Zpracování znaleckého posudku - Zábřeh na Moravě

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

SU/16/2024/Z - Zpracování znaleckého posudku - Zábřeh na Moravě

NEN system number

N006/24/V00036411

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00036411

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ na základě rámcové dohody s obnovením soutěže (mimo zadávací řízení)

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

rámcová dohoda s obnovením soutěže

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

22. 11. 2024 07:16

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

20. 11. 2024 23:59

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Pavel

Surname

Dítě

EMAIL

pavel.dite@uzsvm.cz

Phone 1

+420 583481136

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Na základě uzavřené Rámcové dohody na ocenění majetku č. 6/2024 (dále jen Dohoda) zasíláme výzvu k podání závazné cenové nabídky na zpracování znaleckého posudku pro stanovení ceny níže uvedené nemovité věci. Místo plnění – Odbor OP Šumperk Předmětem ocenění: Pozemek - p.č. 3984/17 o výměře 869 m2, ostatní plocha, ostatní komunikace, zapsaný v katastru nemovitostí vedeném u Katastrálního úřadu pro Olomoucký kraj, Katastrální pracoviště Šumperk, na listu vlastnictví 60000 pro k.ú. Zábřeh na Moravě, obec Zábřeh. Popis nemovité věci: Pozemek se nachází v zastavěném území obce, část pozemku tvoří zatravněný pás mezi silnicí I. třídy č. 44 na pozemku p.č. 3984/1 v k.ú. Zábřeh na Moravě ve vlastnictví ČR – ŘSD s.p. a čerpací stanicí pohonných hmot (p.č. 3979/1 v k.ú. Zábřeh na Moravě, dále jen „ČSPHM“), část pozemku je zastavěna obslužnou komunikací, přestřešením výdejních stojanů a další technologií, které společně náleží k ČSPHM ve vlastnictví společnosti Shell Czech Republic a.s., IČO: 15890554, která pozemek užívá na základě smlouvy o nájmu pozemku a která má zájem o odkoupení pozemku. Dle vyjádření Městského úřadu Zábřeh, Odbor rozvoje a územního plánování, č.j. MUZB/26862/2021/ORUP ze dne 19. 5. 2021 je pozemek p.č. 3984/17 v k.ú. Zábřeh na Moravě vymezen Územním plánem města Zábřeh, jako plochy silniční dopravy (Ds) s hlavním využitím pro silniční dopravu Znalecký posudek Jedná se o vyhotovení revize ZP z r. 2022 z důvodu připravované realizace majetku formou přímého prodeje. Znalecký posudek musí být zpracován v souladu s dokumentem „Specifikace požadavků na zpracování znaleckého posudku“, který je přílohou této výzvy. Dále je přiložen původní znalecký posudek z r. 2022, výpis z KN, fotodokumentace k pozemku, nabídkový list. V případě, že budete mít o zakázku zájem, zašlete prostřednictvím „NEN“ závaznou celkovou nabídkovou cenu včetně DPH (pokud zhotovitel není plátcem DPH, uvede nabídkovou cenu bez DPH jako cenu s DPH). Celková nabídková cena se bude skládat ze součtu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným cenou za 1 hodinu práce a počtem požadovaných km v rámci dopravy nutných ke zpracování plnění vynásobeným cenou za 1 km dopravy, přičemž nesmí být překročeny jednotkové ceny uvedené zhotovitelem v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce, které jsou uvedeny v příloze č. 2 Dohody. Tato cena v sobě bude dále zahrnovat jak cenu samotného zpracování znaleckého posudku, tak případné další náklady vzniklé při nezbytných činnostech souvisejících s plněním předmětu Dohody (např. náklady na materiál, dopravu, poplatky, pojištění, administrativu, přenosná média aj.). Žádáme Vás o vyplnění přílohy „nabídkový list“. TERMÍN ZASLÁNÍ ZÁVAZNÉ CENOVÉ NABÍDKY: Termín zaslání všech závazných cenových nabídek je stanoven do 20. 11. 2024. Na nabídky podané po tomto termínu nebude brán zřetel. Podání ekonomicky nejvýhodnější nabídky nezakládá zhotoviteli nárok na zadání objednávky na zpracování znaleckého posudku. Objednatel si vyhrazuje právo nezadat objednávku žádnému zhotoviteli v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění. Podáním závazné cenové nabídky zároveň souhlasíte s výše uvedenými podmínkami pro objednání a zpracování znaleckého posudku. TERMÍN ZPRACOVÁNÍ POSUDKŮ: Návrh objednávky bude vystaven v termínu po 21. 11. 2024 s termínem dodání znaleckých posudků 30 dnů. Znalecký posudek bude zpracován v souladu s aktuálně platnými cenovými předpisy. Kontaktní osoby: Pavel Dítě tel: 583 481 136 email: pavel.dite@uzsvm.cz Hana Morávková tel: 583 481 130 email: hana.moravkova@uzsvm.cz

Code from the NIPEZ code list

71319000-7

Name from the NIPEZ code list

Služby soudních znalců

Main place of performance

Olomoucký kraj

Code from the CPV code list

71319000-7

Name from the CPV code list

Služby soudních znalců

SUBJECT-MATTER NAME

Služby soudních znalců

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ071Olomoucký kraj
CZ071Olomoucký kraj
CZ071Olomoucký kraj
CZ071Olomoucký kraj
CZ071Olomoucký kraj
CZ071Olomoucký kraj
CZ071Olomoucký kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

Yes

Framework contract/agreement

P23V00033845

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail22. 11. 2024 07:16Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele