SU/16/2024/Z - Zpracování znaleckého posudku - Zábřeh na Moravě
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
SU/16/2024/Z - Zpracování znaleckého posudku - Zábřeh na Moravě
Contracting authority
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkovýchNEN system number
N006/24/V00036411
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00036411
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zadávání VZ na základě rámcové dohody s obnovením soutěže (mimo zadávací řízení)
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
rámcová dohoda s obnovením soutěže
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
22. 11. 2024 07:16
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
20. 11. 2024 23:59
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Pavel
Surname
Dítě
pavel.dite@uzsvm.cz
Phone 1
+420 583481136
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Na základě uzavřené Rámcové dohody na ocenění majetku č. 6/2024 (dále jen Dohoda) zasíláme výzvu k podání závazné cenové nabídky na zpracování znaleckého posudku pro stanovení ceny níže uvedené nemovité věci. Místo plnění – Odbor OP Šumperk Předmětem ocenění: Pozemek - p.č. 3984/17 o výměře 869 m2, ostatní plocha, ostatní komunikace, zapsaný v katastru nemovitostí vedeném u Katastrálního úřadu pro Olomoucký kraj, Katastrální pracoviště Šumperk, na listu vlastnictví 60000 pro k.ú. Zábřeh na Moravě, obec Zábřeh. Popis nemovité věci: Pozemek se nachází v zastavěném území obce, část pozemku tvoří zatravněný pás mezi silnicí I. třídy č. 44 na pozemku p.č. 3984/1 v k.ú. Zábřeh na Moravě ve vlastnictví ČR – ŘSD s.p. a čerpací stanicí pohonných hmot (p.č. 3979/1 v k.ú. Zábřeh na Moravě, dále jen „ČSPHM“), část pozemku je zastavěna obslužnou komunikací, přestřešením výdejních stojanů a další technologií, které společně náleží k ČSPHM ve vlastnictví společnosti Shell Czech Republic a.s., IČO: 15890554, která pozemek užívá na základě smlouvy o nájmu pozemku a která má zájem o odkoupení pozemku. Dle vyjádření Městského úřadu Zábřeh, Odbor rozvoje a územního plánování, č.j. MUZB/26862/2021/ORUP ze dne 19. 5. 2021 je pozemek p.č. 3984/17 v k.ú. Zábřeh na Moravě vymezen Územním plánem města Zábřeh, jako plochy silniční dopravy (Ds) s hlavním využitím pro silniční dopravu Znalecký posudek Jedná se o vyhotovení revize ZP z r. 2022 z důvodu připravované realizace majetku formou přímého prodeje. Znalecký posudek musí být zpracován v souladu s dokumentem „Specifikace požadavků na zpracování znaleckého posudku“, který je přílohou této výzvy. Dále je přiložen původní znalecký posudek z r. 2022, výpis z KN, fotodokumentace k pozemku, nabídkový list. V případě, že budete mít o zakázku zájem, zašlete prostřednictvím „NEN“ závaznou celkovou nabídkovou cenu včetně DPH (pokud zhotovitel není plátcem DPH, uvede nabídkovou cenu bez DPH jako cenu s DPH). Celková nabídková cena se bude skládat ze součtu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným cenou za 1 hodinu práce a počtem požadovaných km v rámci dopravy nutných ke zpracování plnění vynásobeným cenou za 1 km dopravy, přičemž nesmí být překročeny jednotkové ceny uvedené zhotovitelem v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce, které jsou uvedeny v příloze č. 2 Dohody. Tato cena v sobě bude dále zahrnovat jak cenu samotného zpracování znaleckého posudku, tak případné další náklady vzniklé při nezbytných činnostech souvisejících s plněním předmětu Dohody (např. náklady na materiál, dopravu, poplatky, pojištění, administrativu, přenosná média aj.). Žádáme Vás o vyplnění přílohy „nabídkový list“. TERMÍN ZASLÁNÍ ZÁVAZNÉ CENOVÉ NABÍDKY: Termín zaslání všech závazných cenových nabídek je stanoven do 20. 11. 2024. Na nabídky podané po tomto termínu nebude brán zřetel. Podání ekonomicky nejvýhodnější nabídky nezakládá zhotoviteli nárok na zadání objednávky na zpracování znaleckého posudku. Objednatel si vyhrazuje právo nezadat objednávku žádnému zhotoviteli v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění. Podáním závazné cenové nabídky zároveň souhlasíte s výše uvedenými podmínkami pro objednání a zpracování znaleckého posudku. TERMÍN ZPRACOVÁNÍ POSUDKŮ: Návrh objednávky bude vystaven v termínu po 21. 11. 2024 s termínem dodání znaleckých posudků 30 dnů. Znalecký posudek bude zpracován v souladu s aktuálně platnými cenovými předpisy. Kontaktní osoby: Pavel Dítě tel: 583 481 136 email: pavel.dite@uzsvm.cz Hana Morávková tel: 583 481 130 email: hana.moravkova@uzsvm.cz
Code from the NIPEZ code list
71319000-7
Name from the NIPEZ code list
Služby soudních znalců
Main place of performance
Olomoucký kraj
Code from the CPV code list
71319000-7
Name from the CPV code list
Služby soudních znalců
SUBJECT-MATTER NAME
Služby soudních znalců
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
Yes
Framework contract/agreement
P23V00033845
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
22. 11. 2024 07:16 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele |