Nákup mezilaboratorních testů požadované ČIA pro odbor laboratorní diagnostiky Hlučín u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín.

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup mezilaboratorních testů požadované ČIA pro odbor laboratorní diagnostiky Hlučín u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín.

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/24/V00015874

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00015874

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Uzavřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

uzavřená výzva

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

03. 12. 2024 12:21

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Dana

Surname

Koligová

EMAIL

koligovad@army.cz

Phone 1

+420 973487325

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup mezilaboratorních testů požadované ČIA pro odbor laboratorní diagnostiky Hlučín u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín. Plnění bude provedeno podle požadavků zadavatele na základě uzavřené kupní smlouvy s vítězným uchazečem dle Programů mezilaboratorního zkoušení , Kvalita v mikrobiologii (QMS) , Kvalita v analýze masa a ryb (QMAS) a Kvalita v mléčné chemii (QDCS). Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou elektronicky podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Jako přílohu č. 4 vložit vyplněné čestné prohlášení dodavatele. Je-li účastník VZMR výhradním distributorem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2024. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Plnění bude provedeno po podpisu kupní smlouvy poslední ze smluvních stran (podle požadavků zadavatele) a dle termínů přihlášek firmy LGC Standards Sp). Místo plnění je Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.

Code from the NIPEZ code list

33694000-1

Name from the NIPEZ code list

Diagnostika

Main place of performance

Moravskoslezský kraj

Code from the CPV code list

33694000-1

Name from the CPV code list

Diagnostika

SUBJECT-MATTER NAME

Diagnostika

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ080Moravskoslezský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail03. 12. 2024 12:22Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail03. 12. 2024 12:21Uveřejnění výsledku