Nákup mezilaboratorních testů požadované ČIA pro odbor laboratorní diagnostiky Hlučín u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín.
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Nákup mezilaboratorních testů požadované ČIA pro odbor laboratorní diagnostiky Hlučín u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín.
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/24/V00015874
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00015874
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Uzavřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
uzavřená výzva
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
03. 12. 2024 12:21
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Dana
Surname
Koligová
koligovad@army.cz
Phone 1
+420 973487325
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup mezilaboratorních testů požadované ČIA pro odbor laboratorní diagnostiky Hlučín u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín. Plnění bude provedeno podle požadavků zadavatele na základě uzavřené kupní smlouvy s vítězným uchazečem dle Programů mezilaboratorního zkoušení , Kvalita v mikrobiologii (QMS) , Kvalita v analýze masa a ryb (QMAS) a Kvalita v mléčné chemii (QDCS). Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou elektronicky podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Jako přílohu č. 4 vložit vyplněné čestné prohlášení dodavatele. Je-li účastník VZMR výhradním distributorem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2024. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Plnění bude provedeno po podpisu kupní smlouvy poslední ze smluvních stran (podle požadavků zadavatele) a dle termínů přihlášek firmy LGC Standards Sp). Místo plnění je Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.
Code from the NIPEZ code list
33694000-1
Name from the NIPEZ code list
Diagnostika
Main place of performance
Moravskoslezský kraj
Code from the CPV code list
33694000-1
Name from the CPV code list
Diagnostika
SUBJECT-MATTER NAME
Diagnostika
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
03. 12. 2024 12:22 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
03. 12. 2024 12:21 | Uveřejnění výsledku |