Zajištění nákupu mediálního prostoru v televizích a rádiích a související služby pro RBP, zdravotní pojišťovnu
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Zajištění nákupu mediálního prostoru v televizích a rádiích a související služby pro RBP, zdravotní pojišťovnu
Contracting authority
RBP, zdravotní pojišťovnaNEN system number
N006/24/V00039854
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
Yes
contract registration number in the VVZ
Z2024-061870
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00039854
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřené řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřené řízení
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
14 000 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
11. 12. 2024 14:45
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
16. 01. 2025 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Vendula
Surname
Hyplová
hyplova@mt-legal.com
Phone 1
+420 596629503
Phone 2
+420 602552263
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je zajištění nákupu mediálního prostoru v televizích s celoplošným dosahem dle požadavků zadavatele (část 1) a zajištění nákupu mediálního prostoru v rádiích dle požadavků zadavatele (část 2), a to v rámci marketingových kampaní zadavatele v období březen 2025, září 2025, březen 2026, září 2026. Veřejná zakázka je v souladu s ust. § 35 ZZVZ rozdělena na 2 části, a to následovně: 1) Část 1 veřejné zakázky zahrnuje nákup mediálního prostoru v televizích (TV) s celoplošným (celorepublikovým) dosahem. Předmětem plnění je zejm. následující: - příprava plánu pro každou kampaň dle požadavků zadavatele na nákup mediálního prostoru; - rezervace a potvrzení o rezervaci mediálního prostoru dle schváleného zadání zadavatelem; - zajištění umístění mediálního obsahu dle potvrzené rezervace mediálního prostoru v příslušném televizním vysílání; - zpracování a předání zprávy o uskutečnění objednávky a využití mediálního prostoru v příslušném televizním vysílání; - předání reklamních formátů zadavatele k vysílání; - zpracování komplexního zhodnocení kampaní zadavatele pro potřeby vyhodnocení efektivity jednotlivých fází kampaní; - zpracování a dodání dokladů o realizaci plnění pro každou kampaň; - zajištění datové podpory pro analýzu vzájemné synergie mediálních výkonů kampaní. S ohledem na možnost změny zdravotní pojišťovny dle § 11 odst. 1 písm. a) zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění a o změně a doplnění některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zadavatel požaduje realizaci marketingové kampaně v měsících březen 25/26 a září 25/26 (tj. ve 4 obdobích). Bližší podrobnosti jsou stanoveny v obchodních podmínkách (návrh smlouvy) a požadavcích na nákup mediálního prostoru v TV pro část 1 veřejné zakázky (přílohy č. 1.1 a 2.1 zadávací dokumentace). Výroba a zpracování samotných reklamních spotů není předmětem této zakázky. 2) Část 2 veřejné zakázky zahrnuje nákup mediálního prostoru v rádiích vysílajících v Moravskoslezském, Olomouckém, Zlínském, Jihomoravském a Ústeckém kraji dle vzorového media plánu, který tvoří přílohu č. 4 zadávací dokumentace. Předmětem plnění je zejm. následující: - rezervace a potvrzení o rezervaci mediálního prostoru dle schváleného zadání zadavatelem; - zajištění umístění mediálního obsahu dle potvrzené rezervace mediálního prostoru v příslušném rozhlasovém vysílání; - zpracování a předání zprávy o uskutečnění objednávky a využití mediálního prostoru v příslušném rozhlasovém vysílání; - předání reklamních formátů zadavatele k vysílání; - zpracování komplexního zhodnocení kampaní zadavatele pro potřeby vyhodnocení efektivity jednotlivých fází kampaní; - zpracování a dodání dokladů o realizaci plnění pro každou kampaň; - zajištění datové podpory pro analýzu vzájemné synergie mediálních výkonů kampaní. S ohledem na možnost změny zdravotní pojišťovny dle § 11 odst. 1 písm. a) zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění a o změně a doplnění některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zadavatel požaduje realizaci marketingové kampaně v měsících březen 25/26 a září 25/26 (tj. ve 4 obdobích dle vzorového media plánu, který tvoří přílohu č. 4 zadávací dokumentace; dodavatel může v průběhu plnění smlouvy navrhnout úpravu vzorového media plánu, avšak navrhované úpravy nesmí zhoršit zásah kampaně a musí být zadavatelem odsouhlaseny). Bližší podrobnosti jsou stanoveny v obchodních podmínkách (návrh smlouvy) a požadavcích na nákup mediálního prostoru v rádiích pro část 2 veřejné zakázky (přílohy č. 1.2 a 2.2 zadávací dokumentace). Výroba a zpracování samotných reklamních spotů není předmětem této zakázky. Další vymezení viz zadávací dokumentace.
Code from the NIPEZ code list
79340000-9
Name from the NIPEZ code list
Reklamní a marketingové služby
Main place of performance
Moravskoslezský kraj
Code from the CPV code list
79340000-9
Name from the CPV code list
Reklamní a marketingové služby
SUBJECT-MATTER NAME
Reklamní a marketingové služby
Subject-Matter Items
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
19. 12. 2024 12:30 | Změna nebo doplnění zadávací dokumentace | |||
19. 12. 2024 12:28 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
11. 12. 2024 14:45 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Publication Records in the VVZ
09. 12. 2024 00:00 | 11. 12. 2024 00:00 | F2024-061870 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka |