Zajištění nákupu mediálního prostoru v televizích a rádiích a související služby pro RBP, zdravotní pojišťovnu

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Zajištění nákupu mediálního prostoru v televizích a rádiích a související služby pro RBP, zdravotní pojišťovnu

Contracting authority

RBP, zdravotní pojišťovna

NEN system number

N006/24/V00039854

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

Yes

contract registration number in the VVZ

Z2024-061870

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00039854

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřené řízení

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

14 000 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

11. 12. 2024 14:45

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

16. 01. 2025 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Vendula

Surname

Hyplová

EMAIL

hyplova@mt-legal.com

Phone 1

+420 596629503

Phone 2

+420 602552263

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je zajištění nákupu mediálního prostoru v televizích s celoplošným dosahem dle požadavků zadavatele (část 1) a zajištění nákupu mediálního prostoru v rádiích dle požadavků zadavatele (část 2), a to v rámci marketingových kampaní zadavatele v období březen 2025, září 2025, březen 2026, září 2026. Veřejná zakázka je v souladu s ust. § 35 ZZVZ rozdělena na 2 části, a to následovně: 1) Část 1 veřejné zakázky zahrnuje nákup mediálního prostoru v televizích (TV) s celoplošným (celorepublikovým) dosahem. Předmětem plnění je zejm. následující: - příprava plánu pro každou kampaň dle požadavků zadavatele na nákup mediálního prostoru; - rezervace a potvrzení o rezervaci mediálního prostoru dle schváleného zadání zadavatelem; - zajištění umístění mediálního obsahu dle potvrzené rezervace mediálního prostoru v příslušném televizním vysílání; - zpracování a předání zprávy o uskutečnění objednávky a využití mediálního prostoru v příslušném televizním vysílání; - předání reklamních formátů zadavatele k vysílání; - zpracování komplexního zhodnocení kampaní zadavatele pro potřeby vyhodnocení efektivity jednotlivých fází kampaní; - zpracování a dodání dokladů o realizaci plnění pro každou kampaň; - zajištění datové podpory pro analýzu vzájemné synergie mediálních výkonů kampaní. S ohledem na možnost změny zdravotní pojišťovny dle § 11 odst. 1 písm. a) zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění a o změně a doplnění některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zadavatel požaduje realizaci marketingové kampaně v měsících březen 25/26 a září 25/26 (tj. ve 4 obdobích). Bližší podrobnosti jsou stanoveny v obchodních podmínkách (návrh smlouvy) a požadavcích na nákup mediálního prostoru v TV pro část 1 veřejné zakázky (přílohy č. 1.1 a 2.1 zadávací dokumentace). Výroba a zpracování samotných reklamních spotů není předmětem této zakázky. 2) Část 2 veřejné zakázky zahrnuje nákup mediálního prostoru v rádiích vysílajících v Moravskoslezském, Olomouckém, Zlínském, Jihomoravském a Ústeckém kraji dle vzorového media plánu, který tvoří přílohu č. 4 zadávací dokumentace. Předmětem plnění je zejm. následující: - rezervace a potvrzení o rezervaci mediálního prostoru dle schváleného zadání zadavatelem; - zajištění umístění mediálního obsahu dle potvrzené rezervace mediálního prostoru v příslušném rozhlasovém vysílání; - zpracování a předání zprávy o uskutečnění objednávky a využití mediálního prostoru v příslušném rozhlasovém vysílání; - předání reklamních formátů zadavatele k vysílání; - zpracování komplexního zhodnocení kampaní zadavatele pro potřeby vyhodnocení efektivity jednotlivých fází kampaní; - zpracování a dodání dokladů o realizaci plnění pro každou kampaň; - zajištění datové podpory pro analýzu vzájemné synergie mediálních výkonů kampaní. S ohledem na možnost změny zdravotní pojišťovny dle § 11 odst. 1 písm. a) zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění a o změně a doplnění některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zadavatel požaduje realizaci marketingové kampaně v měsících březen 25/26 a září 25/26 (tj. ve 4 obdobích dle vzorového media plánu, který tvoří přílohu č. 4 zadávací dokumentace; dodavatel může v průběhu plnění smlouvy navrhnout úpravu vzorového media plánu, avšak navrhované úpravy nesmí zhoršit zásah kampaně a musí být zadavatelem odsouhlaseny). Bližší podrobnosti jsou stanoveny v obchodních podmínkách (návrh smlouvy) a požadavcích na nákup mediálního prostoru v rádiích pro část 2 veřejné zakázky (přílohy č. 1.2 a 2.2 zadávací dokumentace). Výroba a zpracování samotných reklamních spotů není předmětem této zakázky. Další vymezení viz zadávací dokumentace.

Code from the NIPEZ code list

79340000-9

Name from the NIPEZ code list

Reklamní a marketingové služby

Main place of performance

Moravskoslezský kraj

Code from the CPV code list

79340000-9

Name from the CPV code list

Reklamní a marketingové služby

SUBJECT-MATTER NAME

Reklamní a marketingové služby

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail19. 12. 2024 12:30Změna nebo doplnění zadávací dokumentace
Detail19. 12. 2024 12:28Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail11. 12. 2024 14:45Uveřejnění zadávacích podmínek

Publication Records in the VVZ


09. 12. 2024 00:0011. 12. 2024 00:00F2024-061870Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka