Nákup stravovacích poukázek na rok 2025 - 2028

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup stravovacích poukázek na rok 2025 - 2028

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/24/V00040538

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00040538

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

19. 12. 2024 12:17

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

02. 01. 2025 23:59

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Aleš

Surname

Grňák

Title after name

MBA.

EMAIL

ales.grnak@mo.gov.cz

Phone 1

+420 973307021

Phone 2

+420 775326682

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Nákup stravovacích poukázek na rok 2025 - 2028 Nominální hodnota 150,- Kč, objem 5600 ks (1400 ks ročně). Soutěží se pouze provize za provedení veřejné zakázky. Doba plnění smlouvy od oboustranného podpisu smlouvy a zveřejnění v registru smluv do dne 31. 12. 2028. Místo plnění: VÚ 6624 Bechyně Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny s DPH za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení. V případě shodných nabídek bude o vítězi veřejné zakázky rozhodnuto automatickým losováním v systému NEN!!! Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem pří vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne vyhlášení veřejné zakázky, a do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky, obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST návrhu smlouvy a příloh. Do návrhu smlouvy a příloh vyplňte všechna žlutě označená místa. Nedílnou součástí nabídky je podpis návrhu smlouvy a příloh. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50% osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění.

Code from the NIPEZ code list

55523000-2

Name from the NIPEZ code list

Zabezpečování stravovacích služeb pro jiné podniky nebo instituce

Main place of performance

Jihočeský kraj

Code from the CPV code list

55523000-2

Name from the CPV code list

Zabezpečování pohostinských služeb pro jiné podniky nebo instituce

SUBJECT-MATTER NAME

Zabezpečování pohostinských služeb pro jiné podniky nebo instituce

Text field for describing the place of performance

VÚ 6624 Bechyně

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ031Jihočeský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail19. 12. 2024 12:17Uveřejnění zadávacích podmínek