Nákup stravovacích poukázek na rok 2025 - 2028
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Nákup stravovacích poukázek na rok 2025 - 2028
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/24/V00040538
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00040538
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
19. 12. 2024 12:17
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
02. 01. 2025 23:59
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Aleš
Surname
Grňák
Title after name
MBA.
ales.grnak@mo.gov.cz
Phone 1
+420 973307021
Phone 2
+420 775326682
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Nákup stravovacích poukázek na rok 2025 - 2028 Nominální hodnota 150,- Kč, objem 5600 ks (1400 ks ročně). Soutěží se pouze provize za provedení veřejné zakázky. Doba plnění smlouvy od oboustranného podpisu smlouvy a zveřejnění v registru smluv do dne 31. 12. 2028. Místo plnění: VÚ 6624 Bechyně Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny s DPH za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení. V případě shodných nabídek bude o vítězi veřejné zakázky rozhodnuto automatickým losováním v systému NEN!!! Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem pří vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne vyhlášení veřejné zakázky, a do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky, obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST návrhu smlouvy a příloh. Do návrhu smlouvy a příloh vyplňte všechna žlutě označená místa. Nedílnou součástí nabídky je podpis návrhu smlouvy a příloh. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50% osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění.
Code from the NIPEZ code list
55523000-2
Name from the NIPEZ code list
Zabezpečování stravovacích služeb pro jiné podniky nebo instituce
Main place of performance
Jihočeský kraj
Code from the CPV code list
55523000-2
Name from the CPV code list
Zabezpečování pohostinských služeb pro jiné podniky nebo instituce
SUBJECT-MATTER NAME
Zabezpečování pohostinských služeb pro jiné podniky nebo instituce
Text field for describing the place of performance
VÚ 6624 Bechyně
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ031 | Jihočeský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
19. 12. 2024 12:17 | Uveřejnění zadávacích podmínek |