RD-Nákup diagnostického spotřebního materiálu k zabezpečení chodu OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od podpisu RD do 31.12.2025.
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
RD-Nákup diagnostického spotřebního materiálu k zabezpečení chodu OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od podpisu RD do 31.12.2025.
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/24/V00020958
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00020958
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
12. 07. 2024 12:58
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
23. 07. 2024 09:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Martina
Surname
Thielová
thielovam@army.cz
Phone 1
+420 973487323
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na RD-Nákup diagnostického spotřebního materiálu k zabezpečení chodu OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od podpisu RD do 31.12.2025. Plnění bude prováděno podle požadavků zadavatele – vystavených dílčích objednávek na základě uzavřené rámcové dohody (RD) s vítězným uchazečem pro uvedené období. Vítězný dodavatel zajistí v uvedeném období od podpisu RD do 31.12.2025 jednotlivá dílčí plnění prodejem a distribucí uvedeného sortimentu - viz. příloha číslo 2. V návaznosti na osvědčení o akreditaci č. 666/2023 vyžadujeme konkrétní diagnostický spotřební materiál (viz. Příloha č.2 – Cenová nabídka) od konkrétního dodavatele, a to společnosti TestLine Clinical Diagnostics s.r.o. Předpokládaná výše plnění RD v uvedeném období bude do výše max. 420 000,- Kč s DPH, uvedené výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme: 1. Minimální exspirace dodaného materiálu 12 měsíců od dodání. Dodání materiálu s kratší exspirací je nutné předem projednat s objednatelem. 2. Doručování objednávek v pracovních dnech pondělí – pátek v časovém rozmezí 8:00-14:30 hodin, doručení objednávky dopředu telefonicky avizovat (kontaktní osoby včetně telefonních čísel, viz. návrh RD) 3. Během přepravy uchovávat materiál při teplotě 2 – 8°C. 4. Aby dílčí objednávky byly podepisovány elektronickým podpisem v systému ET NEN – viz. obchodní podmínky, zadavatel požaduje do 3 pracovních dnů od jejich vložení do ET NEN. Požadavky: 1. Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadovaná písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. 2. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh rámcové dohody, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. 3. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. 4. Je-li účastník VZMR výhradním distributorem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2024 v jazyku českém. 5. Požadujeme dodání produktových listů k jednotlivým položkám. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Viz. přílohy č.1-4
Code from the NIPEZ code list
33694000-1
Name from the NIPEZ code list
Diagnostika
Main place of performance
Moravskoslezský kraj
Code from the CPV code list
33694000-1
Name from the CPV code list
Diagnostika
SUBJECT-MATTER NAME
Diagnostika
Text field for describing the place of performance
Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Diagnostika | 33694000-1 | Diagnostika |
Place of Performance
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
Yes
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
19. 12. 2024 16:58 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
06. 08. 2024 06:22 | Uveřejnění účastníků | |||
06. 08. 2024 06:22 | Uveřejnění výsledku | |||
29. 07. 2024 12:27 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
12. 07. 2024 12:58 | Uveřejnění zadávacích podmínek |