Nákup tonerů

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup tonerů

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/22/V00009142

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P22V00009142

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

20. 04. 2022 10:22

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

02. 05. 2022 08:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Ondřej

Surname

Černý

EMAIL

cernyo1@army.cz

Phone 1

+420 601580567

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je pořízení majetku, kterým se pro účely této VZMR rozumí "Nákup tonerů" pro VÚ 6624 Olomouc dále specifikované v zadání této VZMR. Součástí zadávací dokumentace je "Návrh smlouvy", zadavatel požaduje vyplnění ve vyznačených místech a opětovného vložení (ve formátu "pdf" i v původním formátu souboru "word") do el. nástroje jako součást nabídky. Cenu, která byla vypočtena na základě vyplnění tabulky v "„Návrhu smlouvy", zadejte přesně bez zaokrouhlování do el. nástroje jako nabídku. Zadavatel požaduje přiložit následující kvalifikační dokumenty (nejlépe ve formátu pdf): a) Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, ne starší 3 měsíců; b) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší 3 měsíců; c) Čestné prohlášení k základní způsobilosti, ne starší 3 měsíců. Součástí nabídky budou také přílohy prokazující kvalifikaci uchazeče. Nedoložení kvalifikace ani po opětovné výzvě bude ze strany zadavatele bráno jako nesplnění základních předpokladů a tato nabídka bude vyřazena před hodnocením nabídek. Uchazeč nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady uchazeče s poskytnutím služby. Řádně zkontrolujte cenu zadanou do el. nástroje. Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídky. Po vyhlášení výsledku výběrového řízení běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.

Code from the NIPEZ code list

30125110-5

Name from the NIPEZ code list

Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

30125110-5

Name from the CPV code list

Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje

SUBJECT-MATTER NAME

Nákup tonerů

Text field for describing the place of performance

Vojenský útvar 6624 Olomouc, Libušina648/111, 779 00

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailNákup tonerů30125110-5Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail19. 12. 2024 10:38Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail09. 05. 2022 13:26Uveřejnění účastníků
Detail09. 05. 2022 13:26Uveřejnění výsledku
Detail02. 05. 2022 12:32Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail20. 04. 2022 10:22Uveřejnění zadávacích podmínek