Nákup tonerů
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Nákup tonerů
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/22/V00009142
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P22V00009142
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
20. 04. 2022 10:22
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
02. 05. 2022 08:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Ondřej
Surname
Černý
cernyo1@army.cz
Phone 1
+420 601580567
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je pořízení majetku, kterým se pro účely této VZMR rozumí "Nákup tonerů" pro VÚ 6624 Olomouc dále specifikované v zadání této VZMR. Součástí zadávací dokumentace je "Návrh smlouvy", zadavatel požaduje vyplnění ve vyznačených místech a opětovného vložení (ve formátu "pdf" i v původním formátu souboru "word") do el. nástroje jako součást nabídky. Cenu, která byla vypočtena na základě vyplnění tabulky v "„Návrhu smlouvy", zadejte přesně bez zaokrouhlování do el. nástroje jako nabídku. Zadavatel požaduje přiložit následující kvalifikační dokumenty (nejlépe ve formátu pdf): a) Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, ne starší 3 měsíců; b) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší 3 měsíců; c) Čestné prohlášení k základní způsobilosti, ne starší 3 měsíců. Součástí nabídky budou také přílohy prokazující kvalifikaci uchazeče. Nedoložení kvalifikace ani po opětovné výzvě bude ze strany zadavatele bráno jako nesplnění základních předpokladů a tato nabídka bude vyřazena před hodnocením nabídek. Uchazeč nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady uchazeče s poskytnutím služby. Řádně zkontrolujte cenu zadanou do el. nástroje. Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídky. Po vyhlášení výsledku výběrového řízení běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.
Code from the NIPEZ code list
30125110-5
Name from the NIPEZ code list
Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Main place of performance
Česká republika
Code from the CPV code list
30125110-5
Name from the CPV code list
Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
SUBJECT-MATTER NAME
Nákup tonerů
Text field for describing the place of performance
Vojenský útvar 6624 Olomouc, Libušina648/111, 779 00
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Nákup tonerů | 30125110-5 | Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje |
Place of Performance
CZ | Česká republika |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
19. 12. 2024 10:38 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
09. 05. 2022 13:26 | Uveřejnění účastníků | |||
09. 05. 2022 13:26 | Uveřejnění výsledku | |||
02. 05. 2022 12:32 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
20. 04. 2022 10:22 | Uveřejnění zadávacích podmínek |