Nákup plastového nádobí
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Nákup plastového nádobí
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/20/V00019924
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P20V00019924
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
06. 08. 2020 13:06
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
18. 08. 2020 08:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Jiří
Surname
Plocek
plocekj@army.cz
Phone 1
+420 973404522
Phone 2
+420 775216752
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je pořízení materiálu, kterým se pro účely této VZMR rozumí "Nákup plastového nádobí" pro VÚ 6624 Olomouc dále specifikované v zadání této VZMR. VZMR bude provedena jednorázovým způsobem. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Součástí zadávací dokumentace je návrh smlouvy viz. příloha č. 1, zadavatel požaduje její vyplnění v červeně vyznačených místech a žlutě podbarvených polí, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení do el. nástroje jako součást nabídky (ve formátu pdf i v původním formátu souboru). Součástí návrhu smlouvy je "Specifikace", zadavatel požaduje její vyplnění v červeně vyznačených místech a poté vypočtenou výslednou cenu za pořízení materiálu této veřejné zakázky zadejte přesně bez zaokrouhlování do el. nástroje jako nabídku. Z důvodu objektivního hodnocení požadujeme NÁZEV, OBRÁZEK nebo ODKAZ NA PLATNÉ WWW.STRÁNKY vámi nabízeného sortimentu. Zadavatel požaduje přiložit následující kvalifikační dokumenty (nejlépe ve formátu pdf): a) Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, ne starší než 3 měsíců; b) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší než 3 měsíců; c) Čestné prohlášení k základní způsobilosti, ne starší než 3 měsíců. Součástí nabídky budou také přílohy prokazující kvalifikaci uchazeče. Nedoložení kvalifikace bude ze strany zadavatele bráno jako nesplnění základních předpokladů a tato nabídka bude vyřazena před hodnocením nabídek. Uchazeč nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady uchazeče spojené s dodáním do místa plnění - t.j. VÚ 662401 Olomouc (DPH, dopravu do místa určení, atd.). Další náklady nebudou připuštěny. Řádně zkontrolujte cenu zadanou do el. nástroje. Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídky. Po vyhlášení výsledku výběrového řízení běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.
Code from the NIPEZ code list
19520000-7
Name from the NIPEZ code list
Výrobky z plastů
Main place of performance
Olomoucký kraj
Code from the CPV code list
19520000-7
Name from the CPV code list
Výrobky z plastů
SUBJECT-MATTER NAME
Výrobky z plastů
Text field for describing the place of performance
Vojenský útvar 662401, Libušina 648/111, 77900 Olomouc
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Výrobky z plastů | 19520000-7 | Výrobky z plastů | ||
Výrobky z plastů | 19520000-7 | Výrobky z plastů |
Place of Performance
CZ071 | Olomoucký kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
19. 12. 2024 12:51 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
02. 09. 2020 14:11 | Uveřejnění účastníků | |||
02. 09. 2020 14:11 | Uveřejnění výsledku | |||
02. 09. 2020 14:05 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
06. 08. 2020 13:06 | Uveřejnění zadávacích podmínek |