Centrální nákup kancelářských potřeb pro resort MŽP na 4 roky

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Centrální nákup kancelářských potřeb pro resort MŽP na 4 roky

NEN system number

N006/22/V00008782

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2022-018713

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P22V00008782

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřené řízení

Type

Public supply contract

Estimated value (excl. VAT)

11 500 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

16. 05. 2022 12:36

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

20. 06. 2022 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Rostislav

Surname

Poláček,

Title after name

Ph.D.

EMAIL

Rostislav.Polacek@mzp.cz

Phone 1

+420 267122190

Fax

+420 267126190

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je centralizované zajišťování dodávek kancelářských potřeb pro MŽP včetně OVSS I – IX (odbor výkonu státní správy) a resortní organizace pro období 2022 – 2026 z důvodu ukončení stávající rámcové dohody. Uvedená komodita podléhá povinnosti centralizovaného zadávání veřejných zakázek. Zadavatel zadává veřejnou zakázku jménem a na účet svůj a pověřujících zadavatelů na základě Smlouvy o centralizovaném zadávání na nákup komodity kancelářské potřeby ze dne 03. 11. 2016 a v souladu s § 9 ZZVZ.

Code from the NIPEZ code list

30192000-1

Name from the NIPEZ code list

Kancelářské potřeby

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

30192000-1

Name from the CPV code list

Kancelářské potřeby

SUBJECT-MATTER NAME

Kancelářské potřeby

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailKancelářské potřeby30192000-1Kancelářské potřeby
Detailsoubor kancelářských potřeb AOPK30192000-1Kancelářské potřeby
Detailsoubor kancelářských potřeb CENIA30192000-1Kancelářské potřeby
Detailsoubor kancelářských potřeb ČGS30192000-1Kancelářské potřeby
Detailsoubor kancelářských potřeb ČHMÚ30192000-1Kancelářské potřeby
Detailsoubor kancelářských potřeb ČIŽP30192000-1Kancelářské potřeby
Detailsoubor kancelářských potřeb MŽP30192000-1Kancelářské potřeby
Detailsoubor kancelářských potřeb SFŽP30192000-1Kancelářské potřeby
Detailsoubor kancelářských potřeb SJ30192000-1Kancelářské potřeby
Detailsoubor kancelářských potřeb SKNP30192000-1Kancelářské potřeby

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail15. 02. 2025 14:44Došlo k uveřejnění dokumentu Výše skutečně uhrazené ceny - 2024 Office System s.r.o. sml.220047.pdf.
Detail15. 02. 2025 14:43Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail05. 02. 2024 15:16Došlo k uveřejnění dokumentu Výše skutečně uhrazené ceny za rok 2023.
Detail05. 02. 2024 15:15Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail14. 03. 2023 11:00Došlo k uveřejnění dokumentu Výše skutečně uhrazené ceny - 2022 Office System s.r.o. sml.220047.pdf.
Detail14. 03. 2023 10:59Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail20. 10. 2022 02:16Uveřejnění ve Věstníku veřejných zakázek
Detail17. 10. 2022 10:43Uveřejnění písemné zprávy
Detail14. 10. 2022 14:58Uveřejnění účastníků
Detail14. 10. 2022 14:58Uveřejnění výsledku

Publication Records in the VVZ


17. 10. 2022 09:2320. 10. 2022 02:13F2022-041760Oznámení o výsledku zadávacího řízení
12. 05. 2022 16:2216. 05. 2022 02:09F2022-018713Oznámení o zahájení zadávacího řízení