Rozvoj nástroje pro správu identit (IAM)

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Rozvoj nástroje pro správu identit (IAM)

NEN system number

N006/25/V00006615

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2025-016789

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P25V00006615

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřené řízení

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

31. 03. 2025 11:12

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

06. 05. 2025 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Bc.

Name

Monika

Surname

Košťáková

EMAIL

Monika.Kostakova@fs.mfcr.cz

Phone 1

+420 296854947

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem této veřejné zakázky (dále také „VZ”) je rozvoj nástroje pro správu identit (IAM) Finanční správy České republiky po dobu 15 měsíců a následná podpora provozu a rozvoje po dobu 48 měsíců, a to v souladu s podmínkami uvedenými v Příloze č. 1 ZD – Návrh Smlouvy na rozvoj nástroje pro správu identit, s Přílohou č. 2 ZD – Technický popis požadovaného řešení a Přílohou č. 3 ZD – Cenová nabídka. Zadavatel uvádí, že nástroj pro správu identit, který je předmětem plnění této VZ, bude charakterizován jako kritická informační infrastruktura dle § 2 písm. b) zákona č. 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti a o změně souvisejících zákonů (zákon o kybernetické bezpečnosti), ve znění pozdějších předpisů. Plnění předmětu VZ bude poskytováno ve dvou etapách, a to následovně: 1. etapa Rozvoj nástroje pro správu identit (IAM) Finanční správy České republiky po dobu 15 měsíců dle podmínek stanovených v Příloze č. 1 ZD a Příloze č. 2 ZD. 2. etapa Poskytování podpory provozu a rozvoje po dobu 48 měsíců dle Přílohy č. 1 ZD. Podpora provozu v rámci 2. etapy zahrnuje: a) řešení incidentů v režimu 5x8 a za podmínek stanovených v čl. V. smlouvy; b) poskytnutí Service Desk pro hlášení a sledování vyřizování incidentů a požadavků na poskytnutí konkrétní služby podpory provozu; c) zajištění služby Hot-line pro urgentní předávání incidentů; d) monitoring IAM pro detekci a řešení problémů. Rozvoj v rámci 2. etapy plnění předmětu VZ zahrnuje školení, analytické, programátorské a další technické aktivity, které bude dodavatel poskytovat na základě požadavků zadavatele, a to v maximálním rozsahu 320 člověkodnů. Jedním člověkodnem se rozumí 8 hodin práce jednoho člověka (dále jen „MD“). Zadavatel není povinen v rámci 2. etapy plnění předmětu VZ požadovat žádný konkrétní počet MD a dodavatel je oprávněn fakturovat jen skutečně poskytnuté MD.

Code from the NIPEZ code list

72222300-0

Name from the NIPEZ code list

Služby informačních technologií

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

72222300-0

Name from the CPV code list

Služby informačních technologií

SUBJECT-MATTER NAME

Služby informačních technologií

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailPodpora programového vybavení72261000-2Podpora programového vybavení
DetailSlužby informačních technologií72222300-0Služby informačních technologií

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail22. 04. 2025 13:38Změna nebo doplnění zadávací dokumentace
Detail17. 04. 2025 13:56Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail17. 04. 2025 13:20Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace17. 04. 2025 13:52Bc. Jana Šrámková
Detail31. 03. 2025 11:12Uveřejnění zadávacích podmínek

Publication Records in the VVZ


28. 03. 2025 00:0031. 03. 2025 00:00F2025-016789Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka