Rozvoj nástroje pro správu identit (IAM)
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Rozvoj nástroje pro správu identit (IAM)
Contracting authority
Generální finanční ředitelstvíNEN system number
N006/25/V00006615
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2025-016789
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P25V00006615
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřené řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřené řízení
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
31. 03. 2025 11:12
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
06. 05. 2025 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Bc.
Name
Monika
Surname
Košťáková
Monika.Kostakova@fs.mfcr.cz
Phone 1
+420 296854947
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem této veřejné zakázky (dále také „VZ”) je rozvoj nástroje pro správu identit (IAM) Finanční správy České republiky po dobu 15 měsíců a následná podpora provozu a rozvoje po dobu 48 měsíců, a to v souladu s podmínkami uvedenými v Příloze č. 1 ZD – Návrh Smlouvy na rozvoj nástroje pro správu identit, s Přílohou č. 2 ZD – Technický popis požadovaného řešení a Přílohou č. 3 ZD – Cenová nabídka. Zadavatel uvádí, že nástroj pro správu identit, který je předmětem plnění této VZ, bude charakterizován jako kritická informační infrastruktura dle § 2 písm. b) zákona č. 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti a o změně souvisejících zákonů (zákon o kybernetické bezpečnosti), ve znění pozdějších předpisů. Plnění předmětu VZ bude poskytováno ve dvou etapách, a to následovně: 1. etapa Rozvoj nástroje pro správu identit (IAM) Finanční správy České republiky po dobu 15 měsíců dle podmínek stanovených v Příloze č. 1 ZD a Příloze č. 2 ZD. 2. etapa Poskytování podpory provozu a rozvoje po dobu 48 měsíců dle Přílohy č. 1 ZD. Podpora provozu v rámci 2. etapy zahrnuje: a) řešení incidentů v režimu 5x8 a za podmínek stanovených v čl. V. smlouvy; b) poskytnutí Service Desk pro hlášení a sledování vyřizování incidentů a požadavků na poskytnutí konkrétní služby podpory provozu; c) zajištění služby Hot-line pro urgentní předávání incidentů; d) monitoring IAM pro detekci a řešení problémů. Rozvoj v rámci 2. etapy plnění předmětu VZ zahrnuje školení, analytické, programátorské a další technické aktivity, které bude dodavatel poskytovat na základě požadavků zadavatele, a to v maximálním rozsahu 320 člověkodnů. Jedním člověkodnem se rozumí 8 hodin práce jednoho člověka (dále jen „MD“). Zadavatel není povinen v rámci 2. etapy plnění předmětu VZ požadovat žádný konkrétní počet MD a dodavatel je oprávněn fakturovat jen skutečně poskytnuté MD.
Code from the NIPEZ code list
72222300-0
Name from the NIPEZ code list
Služby informačních technologií
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
72222300-0
Name from the CPV code list
Služby informačních technologií
SUBJECT-MATTER NAME
Služby informačních technologií
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Podpora programového vybavení | 72261000-2 | Podpora programového vybavení | ||
Služby informačních technologií | 72222300-0 | Služby informačních technologií |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
22. 04. 2025 13:38 | Změna nebo doplnění zadávací dokumentace | |||
17. 04. 2025 13:56 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
17. 04. 2025 13:20 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | 17. 04. 2025 13:52 | Bc. Jana Šrámková | |
31. 03. 2025 11:12 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Publication Records in the VVZ
28. 03. 2025 00:00 | 31. 03. 2025 00:00 | F2025-016789 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka |