nákup kalendářů a kancelářských potřeb - kopie

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

nákup kalendářů a kancelářských potřeb - kopie

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/24/V00035499

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00035499

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

05. 11. 2024 11:22

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

14. 11. 2024 08:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Eva

Surname

Kvapilová

EMAIL

kvapilovae@army.cz

Phone 1

+420 973244524

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Nákup kalendářů a kancelářských potřeb dle tabulky cenové kalkulace ( součástí je specifikace položky předmětu ) k vyplnění žlutě označených polí a vložení zpět. Další informace viz. příloha Obecné informace pro dodavatele. Konečná nabídková cena s DPH musí být uvedena včetně platné sazby DPH v ČR. !!! NÁVRH OBJEDNÁVKY ZAŠLE UCHAZEČ ZADAVATELI JIŽ PODEPSANÝ OSOBOU OPRÁVNĚNOU JEDNAT JMÉNEM ČI ZA UCHAZEČE (na základě plné moci) SPOLU SE SVOJI NABÍDKOU!!!!!!! Veškerá komunikace (dotazy) mezi zadavatelem a dodavatelem probíhá výhradně na portálu elektronického tržiště NEN. Výběrové řízení bude vyhodnoceno na základě cenových nabídek, vyhrává nejnižší nabídková cena (cena včetně dopravného a dalších nákladů spojených s provedením dodávky), při splnění požadovaných parametrů. Účastníci VŘ budou seznámeni s výsledky prostřednictvím elektronického tržiště. S vítěznou firmou bude neprodleně zahájeno jednání o uzavření kupní smlouvy. Obchodní podmínky zadavatel stanovil v návrhu objednávky, který předkládá jako součást zadávací dokumentace. Dodavatel do návrhu objednávky doplní své údaje. Pokud budete cokoliv měnit, označte tyto změny červeně!!!! Dodavatelem upravený návrh objednávky předloží zadavateli v nabídce.

Code from the NIPEZ code list

30192000-1

Name from the NIPEZ code list

Kancelářské potřeby

Main place of performance

Pardubický kraj

Code from the CPV code list

30192000-1

Name from the CPV code list

Kancelářské potřeby

SUBJECT-MATTER NAME

Kancelářské potřeby

Text field for describing the place of performance

VZ 551240 Lázně Bohdaneč, budova č. 17, sklad logistiky

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ053Pardubický kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail26. 11. 2024 12:11Uveřejnění výsledku
Detail26. 11. 2024 12:11Uveřejnění účastníků
Detail18. 11. 2024 09:46Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail11. 11. 2024 09:07Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail05. 11. 2024 11:22Uveřejnění zadávacích podmínek