nákup kalendářů a kancelářských potřeb - kopie
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
nákup kalendářů a kancelářských potřeb - kopie
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/24/V00035499
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00035499
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
05. 11. 2024 11:22
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
14. 11. 2024 08:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Eva
Surname
Kvapilová
kvapilovae@army.cz
Phone 1
+420 973244524
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Nákup kalendářů a kancelářských potřeb dle tabulky cenové kalkulace ( součástí je specifikace položky předmětu ) k vyplnění žlutě označených polí a vložení zpět. Další informace viz. příloha Obecné informace pro dodavatele. Konečná nabídková cena s DPH musí být uvedena včetně platné sazby DPH v ČR. !!! NÁVRH OBJEDNÁVKY ZAŠLE UCHAZEČ ZADAVATELI JIŽ PODEPSANÝ OSOBOU OPRÁVNĚNOU JEDNAT JMÉNEM ČI ZA UCHAZEČE (na základě plné moci) SPOLU SE SVOJI NABÍDKOU!!!!!!! Veškerá komunikace (dotazy) mezi zadavatelem a dodavatelem probíhá výhradně na portálu elektronického tržiště NEN. Výběrové řízení bude vyhodnoceno na základě cenových nabídek, vyhrává nejnižší nabídková cena (cena včetně dopravného a dalších nákladů spojených s provedením dodávky), při splnění požadovaných parametrů. Účastníci VŘ budou seznámeni s výsledky prostřednictvím elektronického tržiště. S vítěznou firmou bude neprodleně zahájeno jednání o uzavření kupní smlouvy. Obchodní podmínky zadavatel stanovil v návrhu objednávky, který předkládá jako součást zadávací dokumentace. Dodavatel do návrhu objednávky doplní své údaje. Pokud budete cokoliv měnit, označte tyto změny červeně!!!! Dodavatelem upravený návrh objednávky předloží zadavateli v nabídce.
Code from the NIPEZ code list
30192000-1
Name from the NIPEZ code list
Kancelářské potřeby
Main place of performance
Pardubický kraj
Code from the CPV code list
30192000-1
Name from the CPV code list
Kancelářské potřeby
SUBJECT-MATTER NAME
Kancelářské potřeby
Text field for describing the place of performance
VZ 551240 Lázně Bohdaneč, budova č. 17, sklad logistiky
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ053 | Pardubický kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
26. 11. 2024 12:11 | Uveřejnění výsledku | |||
26. 11. 2024 12:11 | Uveřejnění účastníků | |||
18. 11. 2024 09:46 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
11. 11. 2024 09:07 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
05. 11. 2024 11:22 | Uveřejnění zadávacích podmínek |