Společný nákup kancelářských potřeb MF 2025+

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Společný nákup kancelářských potřeb MF 2025+

Contracting authority

Ministerstvo financí

NEN system number

N006/25/V00002287

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2025-009378

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P25V00002287

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřené řízení

Type

Public supply contract

Estimated value (excl. VAT)

23 580 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

17. 02. 2025 10:55

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

18. 03. 2025 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Marcela

Surname

Benešová

EMAIL

verejne.zakazky@mfcr.cz

Phone 1

+420 257042502

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem Veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb pro resort MF a další subjekty státní správy: a) veškerých kancelářských potřeb standardně využívaných při kancelářské práci, b) rejstříků, účetních knih, rychlovazačů, formulářů a ostatních tištěných papírových výrobků z papíru nebo lepenky, c) různého papírového materiálu, d) různého kancelářského zařízení a potřeb, e) drobného kancelářského vybavení, f) zpracovaného papíru a lepenky, g) kancelářských potřeb z papíru a ostatního zboží, h) přihrádek na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů. Předmětem Veřejné zakázky budou i další dodávky kancelářských potřeb spadající pod uvedené CPV kódy nebo pod CPV kódy, jež jsou níže uvedeným CPV kódům podřízeny. Jednotlivé položky předmětu Veřejné zakázky budou množstevně určeny až v konkrétních Objednávkách. Rámcové dohody budou uzavřeny s jedním dodavatelem na období 24 měsíců, nebo do okamžiku, kdy celková hodnota všech Potvrzených Návrhů objednávky dosáhne Maximální souhrnné ceny, která bude v jednotlivých rámcových dohodách odpovídat částce určené pro Ministerstvo financí a jednotlivé Pověřující zadavatele (Objednatele) dle odst. 3.5 ZD. Katalog kancelářských potřeb s požadovanými parametry je uveden v Příloze č. 2 ZD - Katalog kancelářských potřeb.

Code from the NIPEZ code list

30192000-1

Name from the NIPEZ code list

Kancelářské potřeby

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

30192000-1

Name from the CPV code list

Kancelářské potřeby

SUBJECT-MATTER NAME

Kancelářské potřeby

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailDrobné kancelářské vybavení30197000-6Drobné kancelářské vybavení
DetailKancelářské potřeby30192000-1Kancelářské potřeby
DetailKancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží30199000-0Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží
DetailKroužkové pořadače a kancelářské sponky30197200-8Kroužkové vazače a kancelářské sponky
DetailPřihrádky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů39260000-2Schránky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů
DetailRejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky22800000-8Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky
DetailRůzné kancelářské zařízení a potřeby30190000-7Různé kancelářské zařízení a potřeby
DetailRůzný papírový materiál22900000-9Různé tištěné výrobky
DetailSešívací svorky, cvočky, napínáčky30197100-7Sešívací svorky, cvočky, napínáčky
DetailZpracovaný papír a lepenka30197600-2Zpracovaný papír a lepenka

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail17. 02. 2025 10:55Uveřejnění zadávacích podmínek

Publication Records in the VVZ


14. 02. 2025 14:0317. 02. 2025 02:04F2025-009378Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka