RD - Oprava velkokuchyňského zařízení 2021 - 2022

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

RD - Oprava velkokuchyňského zařízení 2021 - 2022

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/21/V00021812

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P21V00021812

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

1 322 314,05

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

25. 08. 2021 14:58

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

03. 09. 2021 09:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Jakub

Surname

Hlaváč

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též "VZMR") je zabezpečení oprav velkokuchyňského zařízení pro strávníky z VÚ 4428 a VÚ 1535. Neprováděním oprav VKZ hrozí nezabezpečení přípravy stravy (bezplatné stravování a závodní stravování) v souladu s Vyhláškou 137/2004 Sb., Prov 1-5, Rozkazem MO č. 13/2019, zákonem č. 221/1999 Sb. a bezpečnosti práce v souladu s Vyhláškou č. 85/1978 Českého úřadu bezpečnosti práce a předpisů souvisejících, Vyhláškou č. 48/1972 Českého úřadu bezpečnosti práce a předpisů souvisejících, zákonem č. 309/2006 Sb., zákonem č. 219/1999 Sb., Log-1-3 odborný technický dozor v rezortu MO. Neodstraněním závad, v krajně naléhavém případě, hrozí až poškození zdraví. Opravy budou probíhat v rozsahu specifikovaném touto VZMR a návrhem rámcové Strana: 2/10 dohody (dále také jen "Smlouva"), který je nedílnou součástí zadávacích podmínek a na základě jednotlivých výzev k plnění – dílčích objednávek vystavených objednatelem ve smyslu Smlouvy. Zadávající si vyhrazuje po dobu trvání RD právo změnit typ zařízení a termíny plnění jednotlivých dílčích plnění. Konkrétní množství, typy zařízení a termíny plnění budou uvedeny v jednotlivých výzvách - dílčích objednávkách k rámcové dohodě. Podáním nabídky dodavatel stvrzuje, že souhlasí s Všeobecnými obchodními podmínkami ministerstva obrany (v aktuálním znění uveřejněny na profilu zadavatele) a že akceptuje zadávací podmínky. Postup podávání nabídek je stanoven Provozním řádem elektronického nástroje. Zhotovitel musí doložit nejpožději před podepsáním smlouvy, že je držitelem platného Osvědčení o odborné způsobilosti - podle vyhlášky MO č. 273/1999 Sb.

Code from the NIPEZ code list

50883000-8

Name from the NIPEZ code list

Opravy a údržba cateringového zařízení

Main place of performance

Olomoucký kraj

Code from the CPV code list

50883000-8

Name from the CPV code list

Opravy a údržba cateringového zařízení

Text field for describing the place of performance

Místo plnění veřejné zakázky: Opravy velkokuchyňského zařízení provádět u VÚ 4428 Hranice kuchyňský blok budova číslo 5. V případě nutnosti opravy většího rozsahu, opravu provádět v provozovně zhotovitele. Doprava je na náklady zhotovitele.

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailOpravy a údržba cateringového zařízení50883000-8Opravy a údržba cateringového zařízení

Place of Performance


CZ071Olomoucký kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail22. 09. 2021 09:28Uveřejnění účastníků
Detail22. 09. 2021 09:28Uveřejnění výsledku
Detail13. 09. 2021 09:31Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail25. 08. 2021 14:58Uveřejnění zadávacích podmínek