RD - Oprava velkokuchyňského zařízení 2021 - 2022
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
RD - Oprava velkokuchyňského zařízení 2021 - 2022
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/21/V00021812
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P21V00021812
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
1 322 314,05
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
25. 08. 2021 14:58
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
03. 09. 2021 09:00
Contact Person of the Contracting Authority
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též "VZMR") je zabezpečení oprav velkokuchyňského zařízení pro strávníky z VÚ 4428 a VÚ 1535. Neprováděním oprav VKZ hrozí nezabezpečení přípravy stravy (bezplatné stravování a závodní stravování) v souladu s Vyhláškou 137/2004 Sb., Prov 1-5, Rozkazem MO č. 13/2019, zákonem č. 221/1999 Sb. a bezpečnosti práce v souladu s Vyhláškou č. 85/1978 Českého úřadu bezpečnosti práce a předpisů souvisejících, Vyhláškou č. 48/1972 Českého úřadu bezpečnosti práce a předpisů souvisejících, zákonem č. 309/2006 Sb., zákonem č. 219/1999 Sb., Log-1-3 odborný technický dozor v rezortu MO. Neodstraněním závad, v krajně naléhavém případě, hrozí až poškození zdraví. Opravy budou probíhat v rozsahu specifikovaném touto VZMR a návrhem rámcové Strana: 2/10 dohody (dále také jen "Smlouva"), který je nedílnou součástí zadávacích podmínek a na základě jednotlivých výzev k plnění – dílčích objednávek vystavených objednatelem ve smyslu Smlouvy. Zadávající si vyhrazuje po dobu trvání RD právo změnit typ zařízení a termíny plnění jednotlivých dílčích plnění. Konkrétní množství, typy zařízení a termíny plnění budou uvedeny v jednotlivých výzvách - dílčích objednávkách k rámcové dohodě. Podáním nabídky dodavatel stvrzuje, že souhlasí s Všeobecnými obchodními podmínkami ministerstva obrany (v aktuálním znění uveřejněny na profilu zadavatele) a že akceptuje zadávací podmínky. Postup podávání nabídek je stanoven Provozním řádem elektronického nástroje. Zhotovitel musí doložit nejpožději před podepsáním smlouvy, že je držitelem platného Osvědčení o odborné způsobilosti - podle vyhlášky MO č. 273/1999 Sb.
Code from the NIPEZ code list
50883000-8
Name from the NIPEZ code list
Opravy a údržba cateringového zařízení
Main place of performance
Olomoucký kraj
Code from the CPV code list
50883000-8
Name from the CPV code list
Opravy a údržba cateringového zařízení
Text field for describing the place of performance
Místo plnění veřejné zakázky: Opravy velkokuchyňského zařízení provádět u VÚ 4428 Hranice kuchyňský blok budova číslo 5. V případě nutnosti opravy většího rozsahu, opravu provádět v provozovně zhotovitele. Doprava je na náklady zhotovitele.
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Opravy a údržba cateringového zařízení | 50883000-8 | Opravy a údržba cateringového zařízení |
Place of Performance
CZ071 | Olomoucký kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
Yes
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
22. 09. 2021 09:28 | Uveřejnění účastníků | |||
22. 09. 2021 09:28 | Uveřejnění výsledku | |||
13. 09. 2021 09:31 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
25. 08. 2021 14:58 | Uveřejnění zadávacích podmínek |