RD-Nákup diagnostického spotřebního materiálu k zabezpečení plnění úkolů laboratorních veterinárních vyšetření sérologických vzorků akreditovanou laboratoří na odboru laboratorní diagnostiky u VZ 6848 Hlučín v období od podpisu RD do 30.6.2022.

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

RD-Nákup diagnostického spotřebního materiálu k zabezpečení plnění úkolů laboratorních veterinárních vyšetření sérologických vzorků akreditovanou laboratoří na odboru laboratorní diagnostiky u VZ 6848 Hlučín v období od podpisu RD do 30.6.2022.

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/21/V00016301

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Cancelled

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P21V00016301

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

Date of cancellation

16. 07. 2021 13:18

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

23. 06. 2021 09:49

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

15. 07. 2021 13:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Martina

Surname

Thielová

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup diagnostického spotřebního materiálu k zabezpečení plnění úkolů laboratorních veterinárních vyšetření sérologických vzorků akreditovanou laboratoří na odboru laboratorní diagnostiky u VZ 6848 Hlučín v období od podpisu RD do 30.6.2022. Plnění bude prováděno podle požadavků zadavatele – vystavených dílčích objednávek na základě uzavřené rámcové dohody (RD) s vítězným uchazečem pro uvedené období. Vítězný dodavatel zajistí v uvedeném období od podpisu RD do 30.6.2022 jednotlivá dílčí plnění prodejem a distribucí uvedeného sortimentu - viz. příloha číslo 2. Předpokládaná výše plnění RD v uvedeném období bude do výše max. 150 000,- Kč s DPH, uvedené výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme: 1. Aby rozvoz diagnostického materiálu pro VZ 6848 Hlučín byl prováděn režii vítězného účastníka, a to buď distribuční společnosti anebo poštou. 2. Aby dílčí objednávky byly podepisovány elektronickým podpisem v systému ET NEN – viz. obchodní podmínky, zadavatel požaduje do 5 pracovních dnů od jejich vložení do ET. 3. Uchazeč musí splňovat platné požadavky na distribuci a manipulaci s diagnostickými látkami podle platných norem – viz. návrh RD. Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh rámcové dohody, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Je-li účastník VZMR výhradním distributorem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2021. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Viz. přílohy č.1-3.

Code from the NIPEZ code list

33694000-1

Name from the NIPEZ code list

Diagnostika

Main place of performance

Moravskoslezský kraj

Code from the CPV code list

33694000-1

Name from the CPV code list

Diagnostika

Text field for describing the place of performance

VZ 6848 Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailDiagnostika33694000-1Diagnostika

Place of Performance


CZ080Moravskoslezský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail16. 07. 2021 13:22Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail16. 07. 2021 13:16Uveřejnění oznámení o vyloučení dodavatele
Detail29. 06. 2021 08:55Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail29. 06. 2021 08:52Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail29. 06. 2021 08:41Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail23. 06. 2021 09:49Uveřejnění zadávacích podmínek