RD-Nákup diagnostického spotřebního materiálu k zabezpečení plnění úkolů laboratorních veterinárních vyšetření sérologických vzorků akreditovanou laboratoří na odboru laboratorní diagnostiky u VZ 6848 Hlučín v období od podpisu RD do 30.6.2022.
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
RD-Nákup diagnostického spotřebního materiálu k zabezpečení plnění úkolů laboratorních veterinárních vyšetření sérologických vzorků akreditovanou laboratoří na odboru laboratorní diagnostiky u VZ 6848 Hlučín v období od podpisu RD do 30.6.2022.
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/21/V00016301
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Cancelled
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P21V00016301
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
Date of cancellation
16. 07. 2021 13:18
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
23. 06. 2021 09:49
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
15. 07. 2021 13:00
Contact Person of the Contracting Authority
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup diagnostického spotřebního materiálu k zabezpečení plnění úkolů laboratorních veterinárních vyšetření sérologických vzorků akreditovanou laboratoří na odboru laboratorní diagnostiky u VZ 6848 Hlučín v období od podpisu RD do 30.6.2022. Plnění bude prováděno podle požadavků zadavatele – vystavených dílčích objednávek na základě uzavřené rámcové dohody (RD) s vítězným uchazečem pro uvedené období. Vítězný dodavatel zajistí v uvedeném období od podpisu RD do 30.6.2022 jednotlivá dílčí plnění prodejem a distribucí uvedeného sortimentu - viz. příloha číslo 2. Předpokládaná výše plnění RD v uvedeném období bude do výše max. 150 000,- Kč s DPH, uvedené výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme: 1. Aby rozvoz diagnostického materiálu pro VZ 6848 Hlučín byl prováděn režii vítězného účastníka, a to buď distribuční společnosti anebo poštou. 2. Aby dílčí objednávky byly podepisovány elektronickým podpisem v systému ET NEN – viz. obchodní podmínky, zadavatel požaduje do 5 pracovních dnů od jejich vložení do ET. 3. Uchazeč musí splňovat platné požadavky na distribuci a manipulaci s diagnostickými látkami podle platných norem – viz. návrh RD. Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh rámcové dohody, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Je-li účastník VZMR výhradním distributorem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2021. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Viz. přílohy č.1-3.
Code from the NIPEZ code list
33694000-1
Name from the NIPEZ code list
Diagnostika
Main place of performance
Moravskoslezský kraj
Code from the CPV code list
33694000-1
Name from the CPV code list
Diagnostika
Text field for describing the place of performance
VZ 6848 Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Diagnostika | 33694000-1 | Diagnostika |
Place of Performance
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
Yes
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
16. 07. 2021 13:22 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
16. 07. 2021 13:16 | Uveřejnění oznámení o vyloučení dodavatele | |||
29. 06. 2021 08:55 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
29. 06. 2021 08:52 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
29. 06. 2021 08:41 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
23. 06. 2021 09:49 | Uveřejnění zadávacích podmínek |