Kempingový nábytek

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Kempingový nábytek

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/21/V00019515

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P21V00019515

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

27. 07. 2021 12:49

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

10. 08. 2021 05:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Jiří

Surname

Kolman

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Jedná se o nákup polního nábytku dle specifikace v Příloze č. 2 této výzvy. Na zboží požadujeme záruční dobu 24 měsíců. V případě technických dotazů kontaktujte prap. Vladimíra Šubrta tel.602 440 458. Seznam materiálu a bližší specifikace viz Specifikace zakázky ( Příloha 2). Vyplněný návrh kupní smlouvy spolu se Specifikací zakázky ( Příloha 2 ) a Cenový rozpis zakázky ( příloha č.1) musí být přiloženy k cenové nabídce uchazeče při podání nabídky! Nabídka, bez řádně vyplněných příloh a jednatelem společnosti podepsaným návrhem smlouvy nebude akceptována a uchazeč bude vyřazen. Do vaší celkové nabídkové ceny započítejte veškeré výdaje pro prodej a dodání zboží, nabídnutá cena bude cenou konečnou a neměnnou. Nabídka, bez řádně vyplněné a statutárním orgánem podepsané kupní smlouvy nebude akceptována a uchazeč bude vyřazen. Součástí vaší nabídky musí být též výpis z Obchodního nebo Živnostenského rejstříku ve formátu PDF který nesmí být starší 90 dnů ke dni spuštění zakázky. Zakázka je brána vždy jako jeden celek, vaše nabídka musí obsahovat všechny položky ze Specifikace ( Příloha 2) , v případě nedodání byť jediné položky je považována za neúplnou a uchazeč bude vyřazen. Zboží dodat k VÚ 2120 Pardubice, Semtín č.p.188, 530 02 Pardubice v pracovních dnech v době Po-Čt 7:00-14:00, pá 7:00-12:00. Termín závozu oznámit telefonicky předem. Doprava je na náklady prodávajícího. Pokud termín plnění připadá na sobotu, neděli, nebo svátek, počítá se jako nejzazší termín plnění ( dodání) následující pracovní den. Uchazeč je povinen dodat zadavateli zboží nové, doposud nepoužité, odpovídající platným technickým, bezpečnostním a hygienickým normám a předpisům výrobce s doklady od výrobce nezbytnými k převzetí a užívání zboží v českém jazyce. Bez této dokumentace nebude možné zboží převzít. Automatický způsob hodnocení nabídek cestou NEN. Vítězí nejnižší nabídka při dodržení zadávacích podmínek V případě shodnosti nabídek bude veřejná zakázka zrušena a vyhlášena znovu.

Code from the NIPEZ code list

37414000-3

Name from the NIPEZ code list

Potřeby pro stanování

Main place of performance

Pardubický kraj

Code from the CPV code list

37414000-3

Name from the CPV code list

Potřeby pro stanování

Text field for describing the place of performance

VÚ 2120 Semtín č.p. 188, 530 02 Pardubice

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailPotřeby pro stanování37414000-3Potřeby pro stanování

Place of Performance


CZ053Pardubický kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail27. 07. 2021 12:49Uveřejnění zadávacích podmínek