Nákup zdravotního spotřebního materiálu k doplnění lékárniček první pomoci pro VZ 6848 Hlučín
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Nákup zdravotního spotřebního materiálu k doplnění lékárniček první pomoci pro VZ 6848 Hlučín
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/21/V00018441
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Cancelled
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P21V00018441
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
Date of cancellation
02. 08. 2021 13:20
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
15. 07. 2021 12:24
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
27. 07. 2021 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup zdravotního spotřebního materiálu k doplnění lékárniček první pomoci pro VZ 6848 Hlučín. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30 kalendářních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou elektronicky podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Viz. přílohy č.1-3.
Code from the NIPEZ code list
33140000-3
Name from the NIPEZ code list
Zdravotnický spotřební materiál
Main place of performance
Moravskoslezský kraj
Code from the CPV code list
33140000-3
Name from the CPV code list
Zdravotnický spotřební materiál
Text field for describing the place of performance
Místo plnění je VZ 6848 Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Zdravotnický spotřební materiál | 33140000-3 | Zdravotnický spotřební materiál |
Place of Performance
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
02. 08. 2021 13:24 | Uveřejnění o zrušení | |||
02. 08. 2021 13:15 | Uveřejnění oznámení o vyloučení dodavatele | |||
15. 07. 2021 12:24 | Uveřejnění zadávacích podmínek |