Nákup zdravotního spotřebního materiálu k doplnění lékárniček první pomoci pro VZ 6848 Hlučín

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup zdravotního spotřebního materiálu k doplnění lékárniček první pomoci pro VZ 6848 Hlučín

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/21/V00018441

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Cancelled

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P21V00018441

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

Date of cancellation

02. 08. 2021 13:20

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

15. 07. 2021 12:24

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

27. 07. 2021 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Martina

Surname

Thielová

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup zdravotního spotřebního materiálu k doplnění lékárniček první pomoci pro VZ 6848 Hlučín. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30 kalendářních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou elektronicky podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Viz. přílohy č.1-3.

Code from the NIPEZ code list

33140000-3

Name from the NIPEZ code list

Zdravotnický spotřební materiál

Main place of performance

Moravskoslezský kraj

Code from the CPV code list

33140000-3

Name from the CPV code list

Zdravotnický spotřební materiál

Text field for describing the place of performance

Místo plnění je VZ 6848 Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailZdravotnický spotřební materiál33140000-3Zdravotnický spotřební materiál

Place of Performance


CZ080Moravskoslezský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail02. 08. 2021 13:24Uveřejnění o zrušení
Detail02. 08. 2021 13:15Uveřejnění oznámení o vyloučení dodavatele
Detail15. 07. 2021 12:24Uveřejnění zadávacích podmínek