Společenské a kulturní centrum v Kuřimi – dodávka vnitřního vybavení II.
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Společenské a kulturní centrum v Kuřimi – dodávka vnitřního vybavení II.
Contracting authority
Město KuřimNEN system number
N006/19/V00002638
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
Yes
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P19V00002638
Public contract regime
Below-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zjednodušené podlimitní řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zjednodušené podlimitní řízení
Type
Public supply contract
Estimated value (excl. VAT)
5 900 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
04. 02. 2019 17:07
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
08. 03. 2019 11:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Daniel
Surname
Jadrníček
jadrnicek@akfiala.cz
Phone 1
+420 541211528
Phone 2
+420 607093632
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem plnění části 1 veřejné zakázky je výroba, doprava, montáž a napojení na inženýrské rozvody interiérového nábytku pevně spojeného se stavbou pro Společenské a kulturní centrum v Kuřimi. Předmět plnění části 1 veřejné zakázky je blíže specifikován v obchodních a platebních podmínkách (příloha dokumentace zadávacího řízení) a v projektové dokumentaci pro provádění stavby – Interiér, zpracované v 08/2018 generálním projektantem stavby, společností ARCHTEAM PROJEKTOVÁ KANCELÁŘ s.r.o. (dále jen „projektová dokumentace“) (příloha dokumentace zadávacího řízení). Předmětem plnění části 2 veřejné zakázky je nákup, doprava a umístění volného nábytku pro Společenské a kulturní centrum v Kuřimi. Předmět plnění části 2 veřejné zakázky je blíže specifikován v obchodních a platebních podmínkách (příloha dokumentace zadávacího řízení) a v projektové dokumentaci (příloha dokumentace zadávacího řízení). Předmětem plnění části 3 veřejné zakázky je dodávka ostatního vybavení a informačního a orientačního systému pro Společenské a kulturní centrum v Kuřimi. Předmět plnění části 3 veřejné zakázky je blíže specifikován v obchodních a platebních podmínkách (příloha dokumentace zadávacího řízení) a v projektové dokumentaci (příloha dokumentace zadávacího řízení).
Code from the NIPEZ code list
39000000-2
Name from the NIPEZ code list
Nábytek (včetně kancelářského), zařízení interiéru, domácí spotřebiče (mimo osvětlení) a čisticí prostředky
Main place of performance
Jihomoravský kraj
Code from the CPV code list
39000000-2
Name from the CPV code list
Nábytek (včetně kancelářského), zařízení interiéru, domácí spotřebiče (mimo osvětlení) a čisticí prostředky
Subject-Matter Items
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
12. 06. 2019 15:09 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
01. 04. 2019 21:08 | Došlo k uveřejnění dokumentu Oznámení o výběru - část 3. | |||
01. 04. 2019 21:07 | Došlo k uveřejnění dokumentu Oznámení o výběru - část 2. | |||
01. 04. 2019 21:05 | Došlo k uveřejnění dokumentu Oznámení o výběru - část 1. | |||
20. 02. 2019 17:17 | Došlo k uveřejnění dokumentu Vysvětlení, změna, doplnění č. 2_signed.pdf. | |||
20. 02. 2019 15:10 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
20. 02. 2019 14:39 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
19. 02. 2019 18:55 | Došlo k uveřejnění dokumentu certifikat_dodavatele.cer. | 20. 02. 2019 14:01 | Mgr. Daniel Jadrníček | |
19. 02. 2019 18:29 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
19. 02. 2019 18:20 | Došlo k uveřejnění dokumentu 02.0 Dokumentace zadávacího řízení vč. příloh.rar. | 20. 02. 2019 14:01 | Mgr. Daniel Jadrníček |
Publication Records in the VVZ
30. 05. 2019 00:00 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení v podlimitním režimu |