Catering

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Catering

NEN system number

N006/18/V00004511

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2018-011534

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P18V00004511

Public contract regime

Below-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Řízení pro zadání veřejné zakázky ve zjednodušeném režimu

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zjednodušený režim

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

650 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

13. 04. 2018 12:36

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

27. 04. 2018 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Miluše

Surname

Malenková

EMAIL

miluse.malenkova@mmr.cz

Phone 1

+420 234154055

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem této veřejné zakázky je catering pouze v hlavní konferenční den na místě zasedání (Lobkowiczký palác) a na galavečeři (Anežský klášter). Hlavní konferenční den, tj. 12. 6. 2018 se uskuteční v Lobkowiczkém paláci, kde budou Zadavatelem pronajaty prostory ve dnech 11. - 12. 6. 2018 včetně potřebného zázemí pro přípravu cateringu s tím, že Lobkowiczký palác je exkluzivním dodavatelem teplého jídla. Pro plnění zakázky je tedy možno dodat catering složený z poddodávek jak v místě konání konferenčního dne, tak v místě konání galavečeře. Součástí hlavního konferenčního dne je galavečeře, která se uskuteční v Anežském klášteře. Dodavatel zajistí dne 12. 6. 2018: - Založení minerálních vod na jednací stoly s jejich průběžnou výměnou plus dodávka minerálních vod do tlumočnických kabin s jejich výměnou. - Mobiliář na catering a dekorace stolů (ubrusy, květiny, cedulky s názvy jídel v anglickém jazyce, atd.). - Pitný nealko režim pro každého delegáta (a tlumočníky) v průběhu celého dne zasedání 12. 6. 2018 v konferenčních prostorách a ve VIP saloncích UNWTO. - Coffee – break dopolední v cca 10:30 hod., slaný a sladký sortiment, prostory přiléhající k sálu konání konference, viditelně označené jako prostor pro občerstvení s kapacitou pro 100 osob. - Oběd v cca 12:30 hod. formou bufetu (teplého i studeného) pro 100 osob. Oběd bude v nabídnutém sortimentu dle volby dodavatele a musí obsahovat i vegetariánské a bezlepkové pokrmy. Stoly pro delegáty kulaté pro 6 - 8 osob. Budou umístěny v prostorách vyhrazených pouze pro delegace členských států a zástupce orgánů hostitelské země – odhad počtu osob cca 80, pro 6 – 8 VIP osob bude vyčleněn jeden hlavní stůl, viditelně označený jmenovkami. - Coffee – break odpolední v cca 14:30 hod., slaný a sladký sortiment, prostory přiléhající k sálu konání konference, viditelně označené jako prostor pro občerstvení s kapacitou pro 100 osob. - Galavečeře od 19:00 v prostorách Anežského kláštera – pro cca 100 delegátů. - Drobné občerstvení pro organizátory akce (max. 15 osob) – vody, káva, toasty, apod. Bližší specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze č. 1 návrhu smlouvy, který je přílohou č. 1 této zadávací dokumentace. V rámci nabídky účastník navrhne servírované menu, které bude tvořit přílohu č. 3 návrhu smlouvy. Požadovaná hodnota cateringu v rámci tohoto menu: Pro 1 coffee break dopolední/osobu Pro 1 oběd/osobu Pro coffee break odpolední/osobu Pro 1 galadinner/osobu Pitný režim konferenčního dne/osobu Pitný režim galadinner/osobu Obsluha, květinová výzdoba, doprava, mobiliář, další nutné náklady Předpokládaný počet strávníků činí max. 100 osob, Zadavatel garantuje min. odběr položky ve výši 80 osob. Upřesnění počtu strávníků ze strany Zadavatele proběhne do konce května 2018.

Code from the NIPEZ code list

55520000-1

Name from the NIPEZ code list

Zabezpečování stravovacích služeb (catering)

Code from the CPV code list

55520000-1

Name from the CPV code list

Zabezpečování pohostinských služeb pro zákazníky

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailZabezpečování stravovacích služeb (catering)55520000-1Zabezpečování pohostinských služeb pro zákazníky

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail15. 06. 2018 14:09Uveřejnění účastníků
Detail15. 06. 2018 14:08Uveřejnění výsledku
Detail13. 04. 2018 12:38Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail13. 04. 2018 12:36Uveřejnění změn na zadávacím postupu

Publication Records in the VVZ


12. 04. 2018 00:0013. 04. 2018 00:00Sociální a jiné zvláštní služby – veřejné zakázky