Catering
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Catering
Contracting authority
Ministerstvo pro místní rozvojNEN system number
N006/18/V00004511
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2018-011534
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P18V00004511
Public contract regime
Below-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Řízení pro zadání veřejné zakázky ve zjednodušeném režimu
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zjednodušený režim
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
650 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
13. 04. 2018 12:36
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
27. 04. 2018 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Miluše
Surname
Malenková
miluse.malenkova@mmr.cz
Phone 1
+420 234154055
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem této veřejné zakázky je catering pouze v hlavní konferenční den na místě zasedání (Lobkowiczký palác) a na galavečeři (Anežský klášter). Hlavní konferenční den, tj. 12. 6. 2018 se uskuteční v Lobkowiczkém paláci, kde budou Zadavatelem pronajaty prostory ve dnech 11. - 12. 6. 2018 včetně potřebného zázemí pro přípravu cateringu s tím, že Lobkowiczký palác je exkluzivním dodavatelem teplého jídla. Pro plnění zakázky je tedy možno dodat catering složený z poddodávek jak v místě konání konferenčního dne, tak v místě konání galavečeře. Součástí hlavního konferenčního dne je galavečeře, která se uskuteční v Anežském klášteře. Dodavatel zajistí dne 12. 6. 2018: - Založení minerálních vod na jednací stoly s jejich průběžnou výměnou plus dodávka minerálních vod do tlumočnických kabin s jejich výměnou. - Mobiliář na catering a dekorace stolů (ubrusy, květiny, cedulky s názvy jídel v anglickém jazyce, atd.). - Pitný nealko režim pro každého delegáta (a tlumočníky) v průběhu celého dne zasedání 12. 6. 2018 v konferenčních prostorách a ve VIP saloncích UNWTO. - Coffee – break dopolední v cca 10:30 hod., slaný a sladký sortiment, prostory přiléhající k sálu konání konference, viditelně označené jako prostor pro občerstvení s kapacitou pro 100 osob. - Oběd v cca 12:30 hod. formou bufetu (teplého i studeného) pro 100 osob. Oběd bude v nabídnutém sortimentu dle volby dodavatele a musí obsahovat i vegetariánské a bezlepkové pokrmy. Stoly pro delegáty kulaté pro 6 - 8 osob. Budou umístěny v prostorách vyhrazených pouze pro delegace členských států a zástupce orgánů hostitelské země – odhad počtu osob cca 80, pro 6 – 8 VIP osob bude vyčleněn jeden hlavní stůl, viditelně označený jmenovkami. - Coffee – break odpolední v cca 14:30 hod., slaný a sladký sortiment, prostory přiléhající k sálu konání konference, viditelně označené jako prostor pro občerstvení s kapacitou pro 100 osob. - Galavečeře od 19:00 v prostorách Anežského kláštera – pro cca 100 delegátů. - Drobné občerstvení pro organizátory akce (max. 15 osob) – vody, káva, toasty, apod. Bližší specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze č. 1 návrhu smlouvy, který je přílohou č. 1 této zadávací dokumentace. V rámci nabídky účastník navrhne servírované menu, které bude tvořit přílohu č. 3 návrhu smlouvy. Požadovaná hodnota cateringu v rámci tohoto menu: Pro 1 coffee break dopolední/osobu Pro 1 oběd/osobu Pro coffee break odpolední/osobu Pro 1 galadinner/osobu Pitný režim konferenčního dne/osobu Pitný režim galadinner/osobu Obsluha, květinová výzdoba, doprava, mobiliář, další nutné náklady Předpokládaný počet strávníků činí max. 100 osob, Zadavatel garantuje min. odběr položky ve výši 80 osob. Upřesnění počtu strávníků ze strany Zadavatele proběhne do konce května 2018.
Code from the NIPEZ code list
55520000-1
Name from the NIPEZ code list
Zabezpečování stravovacích služeb (catering)
Code from the CPV code list
55520000-1
Name from the CPV code list
Zabezpečování pohostinských služeb pro zákazníky
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Zabezpečování stravovacích služeb (catering) | 55520000-1 | Zabezpečování pohostinských služeb pro zákazníky |
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
15. 06. 2018 14:09 | Uveřejnění účastníků | |||
15. 06. 2018 14:08 | Uveřejnění výsledku | |||
13. 04. 2018 12:38 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
13. 04. 2018 12:36 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu |
Publication Records in the VVZ
12. 04. 2018 00:00 | 13. 04. 2018 00:00 | Sociální a jiné zvláštní služby – veřejné zakázky |