ÚP ČR - Praha - pořízení přepážkových pracovišť a vyvolávacího systému pro pracoviště v Praze 7, Na Maninách 876/7"
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
ÚP ČR - Praha - pořízení přepážkových pracovišť a vyvolávacího systému pro pracoviště v Praze 7, Na Maninách 876/7"
Contracting authority
Úřad práce České republikyNEN system number
N006/17/V00006452
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
Yes
contract registration number in the VVZ
Z2017-028349
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P17V00006452
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřené řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Otevřené řízení
Type
Public supply contract
Estimated value (excl. VAT)
3 200 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
16. 10. 2017 10:18
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
15. 11. 2017 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Anna
Surname
Svobodová
Anna.Svobodova@aa.mpsv.cz
Phone 1
+420 950178343
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmět veřejné zakázky je specifikován touto zadávací dokumentací, zejména pak projektovou dokumentací, která je přílohou zadávací dokumentace č. 1. a soupisem dodávek, který tvoří přílohu č. 2 zadávací dokumentace. Předložená zjednodušená PD (pro přepážky) a technická specifikace zakázky (pro vyvolávací systém) nenahrazuje prováděcí a výrobní dokumentaci dodavatele přepážek / vyvolávacího systému a dodavatel (obojího) je povinen provést podrobné zaměření v místě plnění. Předmět veřejné zakázky je rozdělen na dvě samostatné dílčí části. Dílčí část 1 – Pořízení a instalace 53 přepážkových pracovišť Předmětem této dílčí části je dodávka a instalace 53 přepážkových pracovišť v souladu s touto zadávací dokumentací a jejími přílohami. Dílčí část 2 – Pořízení a instalace vyvolávacího (pořadníkového) systému Předmětem této dílčí části je dodávka a instalace vyvolávacího (pořadníkového) systému v souladu s touto zadávací dokumentací a jejími přílohami. Účastníci mohou podat nabídku na kteroukoliv samostatnou část předmětu plnění, případně na více částí předmětu plnění (vždy ale jako samostatné nabídky v samostatných obálkách). Na každou z částí předmětu plnění je přitom možno podat pouze jednu nabídku. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Zadavatel dále nepřipouští nabídky obsahující zpoplatněné plnění nad rámec plnění požadovaného touto zadávací dokumentací; taková nabídka bude ze soutěže vyřazena a účastník bude vyloučen pro nesplnění podmínek zadání.
Code from the NIPEZ code list
39000000-2
Name from the NIPEZ code list
Nábytek (včetně kancelářského), zařízení interiéru, domácí spotřebiče (mimo osvětlení) a čisticí prostředky
Code from the CPV code list
39000000-2
Name from the CPV code list
Nábytek (včetně kancelářského), zařízení interiéru, domácí spotřebiče (mimo osvětlení) a čisticí prostředky
Subject-Matter Items
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
21. 06. 2018 11:04 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
30. 01. 2018 22:20 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
02. 11. 2017 16:52 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
25. 10. 2017 21:28 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
16. 10. 2017 10:21 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
16. 10. 2017 10:18 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu |
Publication Records in the VVZ
30. 01. 2018 00:00 | 02. 02. 2018 00:00 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení | |
12. 10. 2017 00:00 | 16. 10. 2017 00:00 | F2017-028349 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |