Hygienické potřeby.
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Hygienické potřeby.
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/18/V00007505
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
Date of publication
23. 05. 2018 13:09
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
31. 05. 2018 23:59
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Jiří
Surname
Kolman
kolmanj@army.cz
Phone 1
+420 973244265
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Jedná se o nákup hygienických potřeb dle specifikace v Příloze této výzvy. Na zboží požadujeme záruční dobu 24 měsíců. V případě technických dotazů kontaktujte rtm. Janu Šulcovou tel. 973 244 286. Seznam materiálu a bližší specifikace viz Specifikace. Vyplněná objednávka a Specifikace ( Příloha 1) musí být přiložena k cenové nabídce uchazeče při podání nabídky. Nabídka, bez řádně vyplněné Specifikace, nebo objednávky, nebude akceptována a uchazeč bude vyřazen. Do vaší celkové nabídkové ceny započítejte veškeré výdaje pro prodej a dodání zboží, nabídnutá cena bude cenou konečnou. Kompletně vyplněná Specifikace ( Příloha 1) musí být součástí vaší nabídky. Nabídka, bez řádně vyplněné Specifikace a statutárním orgánem podepsané objednávky nebude akceptována a uchazeč bude vyřazen. Součástí vaší nabídky musí být též výpis z Obchodního nebo Živnostenského rejstříku ve formátu PDF který nesmí být starší 90 dnů ke dni spuštění zakázky. Zakázka je brána vždy jako jeden celek, vaše nabídka musí obsahovat všechny položky ze Specifikace ( Příloha 1) , v případě nedodání byť jediné položky je považována za neúplnou a uchazeč bude vyřazen. Dodání zboží provést k VZ 5512 Pardubice - Semtín v pracovních dnech v době Po-Čt 7:00-14:00, pá 7:00-12:00. Termín závozu oznámit telefonicky předem. Doprava je na náklady prodávajícího. Uchazeč je povinen dodat zadavateli zboží nové, doposud nepoužité, odpovídající platným technickým, bezpečnostním a hygienickým normám a předpisům výrobce s doklady od výrobce nezbytnými k převzetí a užívání zboží v českém jazyce. V případě shodnosti nabídek bude veřejná zakázka zrušena a vyhlášena znovu.
Code from the NIPEZ code list
39830000-9
Name from the NIPEZ code list
Prostředky pro osobní péči, čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
Code from the CPV code list
39830000-9
Name from the CPV code list
Čistící prostředky
Text field for describing the place of performance
VZ 5512 Pardubice
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Hygienické potřeby | 39830000-9 | Čistící prostředky |
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
23. 05. 2018 13:09 | Uveřejnění zadávacích podmínek |