Hygienické potřeby.

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Hygienické potřeby.

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/18/V00007505

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

Date of publication

23. 05. 2018 13:09

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

31. 05. 2018 23:59

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Jiří

Surname

Kolman

EMAIL

kolmanj@army.cz

Phone 1

+420 973244265

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Jedná se o nákup hygienických potřeb dle specifikace v Příloze této výzvy. Na zboží požadujeme záruční dobu 24 měsíců. V případě technických dotazů kontaktujte rtm. Janu Šulcovou tel. 973 244 286. Seznam materiálu a bližší specifikace viz Specifikace. Vyplněná objednávka a Specifikace ( Příloha 1) musí být přiložena k cenové nabídce uchazeče při podání nabídky. Nabídka, bez řádně vyplněné Specifikace, nebo objednávky, nebude akceptována a uchazeč bude vyřazen. Do vaší celkové nabídkové ceny započítejte veškeré výdaje pro prodej a dodání zboží, nabídnutá cena bude cenou konečnou. Kompletně vyplněná Specifikace ( Příloha 1) musí být součástí vaší nabídky. Nabídka, bez řádně vyplněné Specifikace a statutárním orgánem podepsané objednávky nebude akceptována a uchazeč bude vyřazen. Součástí vaší nabídky musí být též výpis z Obchodního nebo Živnostenského rejstříku ve formátu PDF který nesmí být starší 90 dnů ke dni spuštění zakázky. Zakázka je brána vždy jako jeden celek, vaše nabídka musí obsahovat všechny položky ze Specifikace ( Příloha 1) , v případě nedodání byť jediné položky je považována za neúplnou a uchazeč bude vyřazen. Dodání zboží provést k VZ 5512 Pardubice - Semtín v pracovních dnech v době Po-Čt 7:00-14:00, pá 7:00-12:00. Termín závozu oznámit telefonicky předem. Doprava je na náklady prodávajícího. Uchazeč je povinen dodat zadavateli zboží nové, doposud nepoužité, odpovídající platným technickým, bezpečnostním a hygienickým normám a předpisům výrobce s doklady od výrobce nezbytnými k převzetí a užívání zboží v českém jazyce. V případě shodnosti nabídek bude veřejná zakázka zrušena a vyhlášena znovu.

Code from the NIPEZ code list

39830000-9

Name from the NIPEZ code list

Prostředky pro osobní péči, čisticí prostředky a jiné drogistické zboží

Code from the CPV code list

39830000-9

Name from the CPV code list

Čistící prostředky

Text field for describing the place of performance

VZ 5512 Pardubice

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailHygienické potřeby39830000-9Čistící prostředky

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail23. 05. 2018 13:09Uveřejnění zadávacích podmínek