Nákup termoizolačních a záchranářských přikrývek

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup termoizolačních a záchranářských přikrývek

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/18/V00013437

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Cancelled

DIVISION INTO LOTS

No

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

Date of cancellation

07. 08. 2018 00:00

Date of publication

20. 07. 2018 13:14

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

30. 07. 2018 23:59

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Jiří

Surname

Jirout

EMAIL

jiroutj@army.cz

Phone 1

+420 973244338

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Jedná se o nákup přikrývek záchranářských – vaků, termoizolačních, samovýhřevných podložek a přikrývek záchranářských – izotermických folií dle bližší specifikace ve Specifikaci zakázky (Příloha č.: 1) této výzvy. Na zboží požadujeme záruční dobu 24 měsíců. V případě technických dotazů kontaktujte rtm. Vladimíra Macháčka tel. 973 244 231, e-mail: machyarmy@seznam.cz Seznam materiálu a bližší specifikace viz Specifikace zakázky. Vyplněná Objednávka na nákup majetku (Příloha č.: 2) a Specifikace zakázky (Příloha č.:1) musí být přiložena k cenové nabídce uchazeče při podání nabídky. Nabídka bez řádně vyplněné Specifikace zakázky a Objednávky na nákup majetku nebude akceptována a uchazeč bude vyřazen. Do Vaší celkové nabídkové ceny započítejte veškeré výdaje pro prodej a dodání zboží, nabídnutá cena bude cenou konečnou. Kompletně vyplněná Specifikace zakázky (Příloha č.: 1) musí být součástí Vaší nabídky. Nabídka bez řádně vyplněné Specifikace zakázky a statutárním orgánem podepsané Objednávky na nákup majetku nebude akceptována a uchazeč bude vyřazen. Součástí Vaší nabídky musí být též výpis z Obchodního nebo Živnostenského rejstříku ve formátu PDF, který nesmí být starší 90 dnů ke dni spuštění zakázky. Zakázka je brána vždy jako jeden celek, Vaše nabídka musí obsahovat všechny položky ze Specifikace zakázky (Příloha č.: 1), v případě nedodání byť jediné položky je považována za neúplnou a uchazeč bude vyřazen. Dodání zboží provést k VZ 5512 Pardubice - Semtín v pracovních dnech v době Po-Čt 7:00-14:00, pá 7:00-12:00. Termín závozu oznámit telefonicky předem. Doprava je na náklady prodávajícího. Uchazeč je povinen dodat zadavateli zboží nové, doposud nepoužité, odpovídající platným technickým, bezpečnostním a hygienickým normám a předpisům výrobce s doklady od výrobce nezbytnými k převzetí a užívání zboží v českém jazyce. V případě shodnosti nabídek bude veřejná zakázka zrušena a vyhlášena znovu.

Code from the NIPEZ code list

33140000-3

Name from the NIPEZ code list

Zdravotnický spotřební materiál

Code from the CPV code list

33140000-3

Name from the CPV code list

Zdravotnický spotřební materiál

Text field for describing the place of performance

VZ 5512, 530 02 Pardubice - Semtín

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailPřikrývka záchranářská33140000-3Zdravotnický spotřební materiál

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail07. 08. 2018 09:00Uveřejnění o zrušení
Detail20. 07. 2018 13:14Uveřejnění zadávacích podmínek