Nákup stohovatelných nádob a plastového sudu na tříděný odpad

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup stohovatelných nádob a plastového sudu na tříděný odpad

Contracting authority

Úřad práce České republiky

NEN system number

N006/17/V00006100

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

Date of publication

06. 10. 2017 10:31

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

16. 10. 2017 23:59

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Marie

Surname

Kramlová

EMAIL

marie.kramlova@aa.mpsv.cz

Phone 1

+420 950178341

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Dodávka 12 ks stohovatelných nádob na tříděný odpad. Víko je odklápěcí, objem 45 litr materiál plast, výška x šířka x hloubka: 320 x 320 x 570m 6 ks barva modrá - papír 6 ks barva žlutá – plasty a dodávka 1 ks modrého plastového sudu na nebezpečné látky o obsahu 220 l, průměru 58x výška 98cm. Bude použit na uskladnění použitých tonerů. Dodávka na jedno místo v Praze je do 10 pracovních dní po obdržení řádné objednávky v ceně, faktura splatná 14 dní po dodání zboží.

Code from the NIPEZ code list

39224340-3

Name from the NIPEZ code list

Odpadkové koše

Text field for describing the place of performance

KrP v Praze 3, Domažlická 11

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailNákup stohovatelných nádob a plastového sudu na tříděný odpadDodávka 12 ks stohovatelných nádob na tříděný odpad. Víko je odklápěcí, objem 45 litr materiál plast, výška x šířka x hloubka: 320 x 320 x 570m 6 ks barva modrá - papír 6 ks barva žlutá – plasty a dodávka 1 ks modrého plastového sudu na nebezpečné látky o obsahu 220 l, průměru 58x výška 98cm. Bude použit na uskladnění použitých tonerů. Dodávka na jedno místo v Praze je do 10 pracovních dní po obdržení řádné objednávky v ceně, faktura splatná 14 dní po dodání zboží.

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail05. 04. 2018 13:48Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail03. 11. 2017 11:01Uveřejnění účastníků
Detail03. 11. 2017 11:00Uveřejnění výsledku
Detail06. 10. 2017 10:31Uveřejnění zadávacích podmínek