Část: 4. VZ „Zajištění služeb pro uspořádání regionální konference OSN „Evropský Habitat“ v Praze v březnu 2016" - Spolupráce na organizačním zajištění konference Evropský Habitat v březnu 2016
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Část: 4. VZ „Zajištění služeb pro uspořádání regionální konference OSN „Evropský Habitat“ v Praze v březnu 2016" - Spolupráce na organizačním zajištění konference Evropský Habitat v březnu 2016
Contracting authority
Ministerstvo pro místní rozvojNEN system number
N006/15/V00000007
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
Public contract regime
Below-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zjednodušené podlimitní řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zjednodušené podlimitní řízení
Type
Public service contract
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
26. 10. 2015 11:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
JUDr.
Name
Jana
Surname
Nedvědická
Jana.Nedvedicka@mmr.cz
Phone 1
+420 234154053
Phone 2
+420 734412418
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je: 1. kompletní koordinace organizace 3denní mezinárodní konference Evropské hospodářské komise OSN (EHK OSN) „Evropský Habitat“ (dále jen „konference ‚Evropský Habitat‘“) ve spolupráci se zadavatelem a dle pokynů zadavatele, a ve spolupráci s poskytovateli vybraných prostor a dodavateli souvisejících dílčích služeb (produkce, technické zajištění, občerstvení, ubytování) a organizátory doprovodného programu; 2. koordinace registrace účastníků kongresu na místě, jejich akreditace, export dat z registračního systému OSN, tisk a výroba badge a další úkony související s akreditací účastníků (data z registračního systému a další registrační materiály poskytne zadavatel prostřednictvím EHK OSN); 3. vytvoření kompletního scénáře akce (plenární zasedání, pracovní jednání, doprovodný program) dle instrukcí zadavatele; 4. technický zákres požadované podoby akce, souvisejícího technického vybavení a mobiliáře pro technický personál, zajišťující následnou instalaci; 5. koordinace transferu VIP účastníků akce (uchazeč zajišťuje celkovou koordinaci dopravy, nikoli fyzickou dopravu účastníků); 6. koordinace jednotlivých řečníků a celého programu akce včetně doprovodných pražských i mimopražských akcí; 7. koordinace informací vůči účastníkům akce v průběhu registrace a v době konání vlastní akce, včetně koordinace informačního stánku pro zahraniční účastníky akce na letišti Václava Havla v Praze (nezahrnuje informační materiály ani personální zajištění); 8. organizace školení BOZP a požární ochrany veškerého personálu přítomného v místě konání akce; 9. součinnost při vyhodnocení konference.
Code from the NIPEZ code list
79950000-8
Name from the NIPEZ code list
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Code from the CPV code list
79950000-8
Name from the CPV code list
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Organizace výstav, veletrhů a kongresů | 79950000-8 | Organizace výstav, veletrhů a kongresů |
Place of Performance
Additional Information
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
PP IDENTIFIER ON THE THE CONTRACTING AUTHORITY'S ARCHIVE PROFILE
P15V00000007
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
13. 06. 2016 10:16 | Uveřejnění uchazečů | |||
13. 06. 2016 10:16 | Uveřejnění uchazečů | |||
13. 06. 2016 10:16 | Uveřejnění výsledku | |||
13. 06. 2016 10:16 | Uveřejnění výsledku | |||
09. 06. 2016 13:55 | Uveřejnění uchazečů | |||
09. 06. 2016 13:55 | Uveřejnění uchazečů | |||
09. 06. 2016 13:54 | Uveřejnění výsledku | |||
09. 06. 2016 13:54 | Uveřejnění výsledku | |||
20. 05. 2016 10:05 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
20. 05. 2016 10:05 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění |
Publication Records in the VVZ
14. 12. 2015 00:00 | 14. 12. 2015 00:00 | Oznámení o zadání zakázky |