Dodání Planeru

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Dodání Planeru

NEN system number

N006/25/V00026809

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P25V00026809

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

11. 08. 2025 17:13

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

15. 08. 2025 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Markéta

Surname

Votánková

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Planer 1 kus Technická specifikace: • Robustní a extrémně stabilní konstrukce odolná proti korozi (ocel s povrchovou úpravou – pozink, galvanizace, práškový lak) • Vyměnitelné části: hroty, lišty • Ochrana povrchu: bez ostrých hran • Pracovní šířka: minimálně 2,1 m • Maximální hmotnost: 370 kg – 390 kg • Nastavitelný válec • Zadní gumový válec: průměr minimálně 310 mm • Dvě řady nastavitelných hrotů: 25 – 30 hrotů • Modifikovaná lišta • Otočný systém • Možnost regulace sklonu Planeru • Kontrolní, boční kolečko pro bezpečný odstup od stěny při práci • Jednoduchá obsluha • Snadná údržba • Dostupnost náhradních dílů • Kompatibilita: možnost tažení s traktorem typu řady UŘ I, typu Zetor 6911 - tříbodový závěs nesený ve spodních ramenech • Záruční doba: minimálně 24 měsíců, nestanoví-li výrobce vyšší • Dodací lhůta: po podpisu kupní smlouvy nejpozději do 56 dnů ode dne obdržení písemné objednávky • Zvuková signalizace naplnění koše • Možnost předvedení stroje na místě • Proškolení obsluhy stroje Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - zboží musí být určeno pro Českou republiku a musí se na ně vztahovat plnohodnotná záruka -. zajištění záručního a pozáručního servisu - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží předložení návodu k obsluze v českém jazyce - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění po podpisu kupní smlouvy nejpozději do 56 dnů od obdržení písemné objednávky. - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu), vyplněného záručního listu a návodu k obsluze v češtině do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: p. Martin Šlapka tel.: 974 823 399 e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@pcr.cz Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 Zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace mezi ním a účastníkem týkající se výběrového řízení musí probíhat pouze písemně – elektronicky cestou NEN, datovou zprávou nebo e-mailem. - v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 1151 110 00 Praha 1

Code from the NIPEZ code list

16120000-2

Name from the NIPEZ code list

Brány, rozrývače, kultivátory, plečky a rádla

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

16120000-2

Name from the CPV code list

Brány, rozrývače, kultivátory, plečky a rádla

SUBJECT-MATTER NAME

Brány, rozrývače, kultivátory, plečky a rádla

Text field for describing the place of performance

Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy, Oddělení služební hipologie Císařský ostrov 1094, Praha 7 Kontaktní osoby: ppor. Vladimír Šperl, vedoucí OSH; tel.: 731 553 072 ppor. Bc. Petr Doubek, zástupce vedoucího OHS,

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail11. 08. 2025 17:13Uveřejnění zadávacích podmínek