Dodání aku vrtaček (obměna stávajících nefunkčních vrtaček)

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Dodání aku vrtaček (obměna stávajících nefunkčních vrtaček)

NEN system number

N006/22/V00030776

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P22V00030776

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

11. 11. 2022 13:15

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

23. 11. 2022 08:30

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Markéta

Surname

Votánková

EMAIL

krpa.ovz.evidence@pcr.cz

Phone 1

+420 974823253

Phone 2

+420 731195516

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmět plnění MILWAKUEE Aku kombi kladivo SDS-plus M18 CHX-502X 1 ks /č. produktu 4933451381/ MILWAKUEE Aku vrtačka/šroubovák M12 FDD-202X 6 ks /č. produktu 4933459816 – může být nahrazen i novějším typem FDD-2/ Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - zboží musí být určeno pro Českou republiku a musí se na ně vztahovat plnohodnotná záruka a podpora autorizovaného servisu v ČR, - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky nejpozději do 15. 12. 2022 - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) a vyplněných záručních listů do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Kongresová 1666/2, Praha 4 – Nusle (pracoviště OTO SKPV) Petr Hanzlík, DiS.; tel.: 974 891 315; e-mail petr.hanzlik@pcr.cz - v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Odbor technické ochrany SKPV Kongresová 1666/2 140 00 Praha 4 - Nusle

Code from the NIPEZ code list

44510000-8

Name from the NIPEZ code list

Nástroje a nářadí

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

44510000-8

Name from the CPV code list

Nástroje a nářadí

SUBJECT-MATTER NAME

Nástroje a nářadí

Text field for describing the place of performance

Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Kongresová 1666/2, Praha 4 – Nusle (pracoviště OTO SKPV) Kontaktní osoba: Petr Hanzlík, DiS.; tel.: 974 891 315; e-mail petr.hanzlik@pcr.cz

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail29. 11. 2022 12:34Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail11. 11. 2022 13:15Uveřejnění zadávacích podmínek