Dodání mobilních tiskáren pro SKPV Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Dodání mobilních tiskáren pro SKPV Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy

NEN system number

N006/19/V00030121

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P19V00030121

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

17. 10. 2019 11:52

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

29. 10. 2019 08:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Markéta

Surname

Votánková

EMAIL

krpa.ovz.podatelna@pcr.cz

Phone 1

+420 974823253

Phone 2

+420 731195516

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

7 kusů Tiskárna Canon PIXMA iP110 + baterie technická specifikace nabízeného zboží: Inkoustová tiskárna A4, přenosná, 9 stran za minutu černobíle, 5 stran za minutu barevně, 9600x 2400dpi, USB 2.0, WiFi, včetně baterie Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - zboží musí být určeno pro Českou republiku a musí se na ně vztahovat plnohodnotná záruka a podpora autorizovaného servisu v ČR, všechny položky zboží uživatelské prostředí a dokumentaci v českém jazyce; - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží; - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka); - dodání předmětu plnění do 10 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) a vyplněných záručních listů do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Bohumil Hejl OMTZ Odboru správy majetku Krajského ředitelsví policie hl. m. Prahy Bartolomějská 307/6, 110 00 Praha 1 - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1

Code from the NIPEZ code list

30232100-5

Name from the NIPEZ code list

Tiskárny a kresliče

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

30232100-5

Name from the CPV code list

Tiskárny a kresliče

Text field for describing the place of performance

Bartolomějská 306/7, 110 01 Praha – 1 (sklad OMTZ OSM KŘP hl. m. Prahy) kontaktní osoba pro přejímku materiálu: Zdeněk Linc; tel.: 731 195 465; 974 823 428)

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailTiskárny a kresliče30232100-5Tiskárny a kresličeTiskárna Canon PIXMA iP110 + baterie

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail29. 11. 2019 07:42Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail17. 10. 2019 11:52Uveřejnění zadávacích podmínek