Dodání čistících a odvápňovacích tablet do kávovarů pro útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Dodání čistících a odvápňovacích tablet do kávovarů pro útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
Contracting authority
Krajské ředitelství policie hlavního města PrahyNEN system number
N006/19/V00020973
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P19V00020973
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
23. 07. 2019 12:44
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
01. 08. 2019 08:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Markéta
Surname
Votánková
krpa.ovz.podatelna@pcr.cz
Phone 1
+420 974823253
Phone 2
+420 731195516
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
čistící a odvápňovací tablety do kávovarů těchto značek: JURA; NIVONA; DELONGHI Popis předmětu plnění: - Prostředek pro odvápnění Delonghi/Eco Decalk - Tablety čistící do kávovaru JURA - Tablety na odvápnění kávovaru JURA - Roztok čistící zbytka mléka JURA 250 ml - Tablety čistící do kávovaru NIVONA - Odstraňovač vodního kamene do kávovaru NIVONA - Tablety na odvápnění 2v1 dále viz příloha č. 1 specifikační a cenová tabulka Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů - pouze originální materiál- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy specifikační a cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 21 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.
Code from the NIPEZ code list
39220000-0
Name from the NIPEZ code list
Kuchyňské zařízení, domácí potřeby a zařízení pro pohostinství
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
39220000-0
Name from the CPV code list
Kuchyňské zařízení, domácí potřeby a zařízení pro pohostinství
Text field for describing the place of performance
Nad Šeberákem 561, 148 00 Praha 4 - Kunratice (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, Josef Matourek -731553015; 974 823 404)
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Kuchyňské zařízení, domácí potřeby a zařízení pro pohostinství | 39220000-0 | Kuchyňské zařízení, domácí potřeby a zařízení pro pohostinství | čistící a odvápňovací prostředky do kávovarů |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
23. 07. 2019 12:44 | Uveřejnění zadávacích podmínek |