Dodání jídelních talířů pro RZ Morava Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Dodání jídelních talířů pro RZ Morava Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
Contracting authority
Krajské ředitelství policie hlavního města PrahyNEN system number
N006/19/V00023677
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P19V00023677
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
20. 08. 2019 08:53
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
27. 08. 2019 08:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Markéta
Surname
Votánková
krpa.ovz.podatelna@pcr.cz
Phone 1
+420 974823253
Phone 2
+420 731195516
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Popis předmětu plnění: 80 ks talíř hluboký porcelánový bílý Gastro Trend, průměr 23 cm 80 ks talíř mělký porcelánový bílý Gastro Trend, průměr 27 cm Další požadavky zadavatele: Dodání: - požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 Krycí list výzvy k podání nabídek) - dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - jednorázové dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba v technické věci výběrového řízení: pí. Monika Di Maggio; OMTZ Odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy tel.: 974 823 448; e-mail: krpa.osm.omtz.podatelna@pcr.cz - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1
Code from the NIPEZ code list
39221210-2
Name from the NIPEZ code list
Talíře
Main place of performance
Olomoucký kraj
Code from the CPV code list
39221210-2
Name from the CPV code list
Talíře
Text field for describing the place of performance
rekreační zařízení MORAVA Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Hornická 301, 788 32 Staré Město pod Sněžníkem kontaktní osoba: Petr Březina; tel.: 974 779 520; 731 553 003
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Talíře | 39221210-2 | Talíře | 80 ks talíř hluboký porcelánový bílý Gastro Trend, průměr 23 cm 80 ks talíř mělký porcelánový bílý Gastro Trend, průměr 27 cm |
Place of Performance
CZ071 | Olomoucký kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
28. 08. 2019 09:06 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
20. 08. 2019 08:53 | Uveřejnění zadávacích podmínek |