Dodání dřevěných jídelních židlí pro rekreační zařízení
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Dodání dřevěných jídelních židlí pro rekreační zařízení
Contracting authority
Krajské ředitelství policie hlavního města PrahyNEN system number
N006/24/V00016015
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00016015
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
29. 05. 2024 14:33
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
07. 06. 2024 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Markéta
Surname
Votánková
krpa.ovz.evidence@pcr.cz
Phone 1
+420 974823253
Phone 2
+420 731195516
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Jídelní židle 20 kusů (jedná se o dokup stávajícího vybavení jídelny) Technická specifikace Jídelní židle – viz přiložená fotografie (Zadávací podmínky) Veneta: Dřevo buk - moření třešeň, potahová látka MYSTIC 144 hnědá. dřevěná židle bez područek sedák čalouněný opěrák dřevěný Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 2 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 21 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) a vyplněného záručního listu do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: pí. Lenka Roubalová tel.: 974 823 392 e-mail: krpa.osm.omtz@pcr.cz OMTZ Odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 Zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace mezi ním a účastníkem týkající se výběrového řízení musí probíhat pouze písemně – elektronicky cestou NEN, datovou zprávou nebo e-mailem. - v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 1151 110 00 Praha 1
Code from the NIPEZ code list
39112100-1
Name from the NIPEZ code list
Židle k jídelním stolům
Main place of performance
Olomoucký kraj
Code from the CPV code list
39112100-1
Name from the CPV code list
Židle k jídelním stolům
SUBJECT-MATTER NAME
Židle k jídelním stolům
Text field for describing the place of performance
rekreační zařízení MORAVA Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Hornická 301, 788 32 Staré Město pod Sněžníkem kontaktní osoba: Petr Březina; tel.: 974 779 520; 731 553 003
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ071 | Olomoucký kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
24. 06. 2024 09:00 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
29. 05. 2024 14:33 | Uveřejnění zadávacích podmínek |