Dodání hygienických potřeb do policejních cel
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Dodání hygienických potřeb do policejních cel
Contracting authority
Krajské ředitelství policie hlavního města PrahyNEN system number
N006/23/V00006577
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P23V00006577
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
09. 03. 2023 15:14
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
20. 03. 2023 08:30
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Markéta
Surname
Votánková
krpa.ovz.evidence@pcr.cz
Phone 1
+420 974823253
Phone 2
+420 731195516
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
1 Zubní kartáček 300 ks 2 Zubní pasta, objem 75 ml 300 ks 3 Hotelové mýdlo - gramáž min. 15 g 500 ks 4 Dámské hygienické vložky - balení min. 10 ks 200 ks Další požadavky zadavatele: - pouze originální materiál - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojené s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Bc. Pavla Moravcová tel.: 974 823 396 e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@pcr.cz OMTZ Odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 - v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1
Code from the NIPEZ code list
39830000-9
Name from the NIPEZ code list
Prostředky pro osobní péči, čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
39830000-9
Name from the CPV code list
Čistící prostředky
SUBJECT-MATTER NAME
Čistící prostředky
Text field for describing the place of performance
• PČR, OSPP pohotovostní a eskortní oddělení, Kongresová 2/1662, Praha 4 Pankrác 140 00, kontaktní osoba p. npor. Bc. Petr Musil, tel. 731553070.
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
24. 03. 2023 15:11 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
09. 03. 2023 15:14 | Uveřejnění zadávacích podmínek |