Detail

Basic Information


Contracting authority

Národní muzeum

PROCUREMENT PROCEDURE

N006/25/V00008900

Details of Published Information


Date of publication

03/26/2025, 01:55 PM

Publications

Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace

Text of the Explanation of the Procurement Documents


Show detail
Text of the Explanation of the Procurement Documents
DetailDOTAZ: Dobrý den, měli bychom ještě jeden dotaz k mediaplánu, konkrétně k sekci Sociální sítě. Meta již delší dobu nedokáže spolehlivě identifikovat osoby cestující do Prahy, což znamená, že by se opět investovalo do oslovení lidí, kteří do Prahy vůbec necestují. Navrhujeme proto využít tento rozpočet na cílení na travel trusty v ČR, jelikož Praha má měsíčně přibližně 700 000 turistů, což již představuje dostatečně velké publikum k oslovení, aniž bychom museli tříštit rozpočet. Mohli byste prosím upřesnit, jak je tento bod v mediaplánu myšlen? ODPOVĚĎ: Cílem kampaně v této části je na sociálních sítích oslovit zahraniční návštěvníky - lidi de zájmem o cestu do Prahy a těm nabídnout výstavu - zajímavý produkt, který by je měl o cestě přesvědčit. Je možné cílit i na zahraniční turisty, kteří se již v Praze nacházejí, nicméně z pohledu zadavatele je tato cesta neosvědčená – turisté si program plánují před pobytem v destinaci, na místě se nerozhodují na základě reklamy na sítích.

Published Documents


Show detail
DetailDotaz + odpověď4.docxVysvětlení zadávací dokumentace03/26/2025, 01:55 PMDokument není zavirovaný