Detail

Basic Information


Contracting authority

Statutární město Brno

PROCUREMENT PROCEDURE

N006/18/V00011337

Details of Published Information


Date of publication

07/17/2018, 04:57 PM

Publications

Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace

Text of the Explanation of the Procurement Documents


Show detail
Text of the Explanation of the Procurement Documents
DetailOtázka: Připravujeme nabídku za naši agenturu a chtěla jsem se zeptat na zadaný budget pro komunikační kampaň “Chytrá čtvrť Špitálka” ve výši 5 000 000 Kč bez DPH : - Obsahuje tento budget práce agentury a také produkční náklady ( výroba webu, jeho správa, produkční náklady spojené např. se spoty apod)? - Obsahuje tento budget také nákup médií? - V rámci mediální strategie máme doporučit pouze komunikančí kanály nebo také optimální výši nákladů do nákupu médií? Odpověď zadavatele: Na Váš dotaz zda budget 5 000 000 Kč bez DPH obsahuje práce agentury a také produkční náklady ( výroba webu, jeho správa, produkční náklady spojené např. se spoty apod)? Odpovídáme, že ano. Všechny zmíněné položky jsou součástí budgetu. Na Váš dotaz zda budget 5 000 000 Kč bez DPH obsahuje také nákup médií odpovídáme, že ano. Rozpočet 5 000 000 Kč je celkový rozpočet, který máme připraven na celou komunikační kampaň projektu “Chytrá čtvrť Špitálka”. Na Váš dotaz zda v rámci mediální strategie máte doporučit pouze komunikační kanály nebo také optimální výši nákladů do nákupu médií odpovídáme, že v rámci mediální strategie je žádoucí doporučit optimální výši nákladů do nákupu médií.

Published Documents


Show detail
DetailOTÁZKY A ODPOVĚDI 2 - Rámcová smlouva-integrovaná komunikační strategie _brno2050Vysvětlení zadávací dokumentace07/17/2018, 04:57 PMDokument není zavirovaný