Stěhování nábytku z Armádního muzea Žižkov a objektu Rooseveltova 23, Praha 6 do skladů ve Vojenském prostoru Babice u Říčan a ve Vojenském technickém muzeu Lešany
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Stěhování nábytku z Armádního muzea Žižkov a objektu Rooseveltova 23, Praha 6 do skladů ve Vojenském prostoru Babice u Říčan a ve Vojenském technickém muzeu Lešany
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/18/V00007985
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P18V00007985
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
29. 05. 2018 06:51
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
12. 06. 2018 08:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Petr
Surname
Špička
spickap1@army.cz
Phone 1
+420 973204976
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je stěhování kancelářského nábytku, židlí, skříní, regálů, ohnivzdorných skříní (trezory) a dalších věcí z Armádního muzea, U Památníku 2, 130 05 Praha 3 – Žižkov (GPS: 50.0874358N, 14.4449658E) a z objektu bývalého Vojenského zeměpisného ústavu Praha, Rooseveltova 23, 161 00 Praha 6 – Bubeneč (GPS: 50.1038156N, 14.4003233E) do skladu ve Vojenském prostoru Babice, 251 01 Říčany u Prahy (GPS: 50.0194203N, 14.7128592E) a do skladu ve Vojenském technickém muzeu Lešany u Týnce nad Sázavou, 257 01 Krhanice (GPS: 49.8551675N, 14.5439044E). Druh a množství stěhovaných věcí je uveden v příloze č. 2 této Výzvy „Seznam nábytku ke stěhování z Prahy“. Dále stěhování vitrín a skříní z Vojenského technického muzea Lešany do skladu ve Vojenském prostoru Babice. Seznam je uveden v příloze č. 3 této Výzvy „Seznam nábytku ke stěhování z Lešan do Babic“. V příloze č. 1 této Výzvy je uveden popis všech lokací včetně mapek a souřadnic GPS. Prohlídka místa plnění, umístění nábytku a věcí a cesta, kudy se budou vynášet, díky které si bude možno udělat představu o plnění zakázky a zpracovat cenovou nabídku se uskuteční dne 31.5.2018 v 10.00 hodin (náhradní termín dne 4.6.2018 od 10.00 hodin). Sraz účastníků ve vrátnici Armádního muzea Žižkov, U Památníku 2, Praha 3 – Žižkov. Kontaktní osobou je Ing. Filip Celba, mobil: +420 602 551 743. Nabídky účastníků zadávacího řízení, kteří se prohlídky místa plnění nezúčastní, nebudou hodnoceny. Cena služby včetně DPH. K této nabídce podávané v rámci VZMR musí být připojeny a vyplněny přílohy „Návrh Smlouvy o poskytnutí služby“ včetně přílohy „Závazná cenová nabídka“. Návrh Smlouvy o poskytnutí služby musí být podepsán osobou oprávněnou k jednání.
Code from the NIPEZ code list
98392000-7
Name from the NIPEZ code list
Stěhovací služby
Code from the CPV code list
98392000-7
Name from the CPV code list
Stěhovací služby
Text field for describing the place of performance
Místa plnění služby (naložení věcí) Armádní muzeum Žižkov, U Památníku 1600/2, 130 05 Praha 3 – Žižkov (GPS: 50.0874358N, 14.4449658E) Budova bývalého Vojenského zeměpisného ústavu Praha, Rooseveltova 23, 161 00 Praha 6 – Bubeneč (GPS: 50.1038156N, 14.
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Stěhování nábytku z Armádního muzea Žižkov a objektu Rooseveltova 23, Praha 6 do skladů ve Vojenském prostoru Babice u Říčan a ve Vojenském technickém muzeu Lešany | 98392000-7 | Stěhovací služby | Zabezpečení vystěhování budov před rekonstrukcí |
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
12. 07. 2019 09:35 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
09. 11. 2018 10:56 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
18. 06. 2018 06:57 | Uveřejnění účastníků | 18. 10. 2018 11:53 | Ing. Petr Špička | |
18. 06. 2018 06:57 | Uveřejnění výsledku | 18. 10. 2018 12:00 | Ing. Petr Špička | |
13. 06. 2018 12:49 | Došlo k uveřejnění dokumentu Záznam o výběru dodavatele AMH.docx. | 18. 10. 2018 12:02 | Ing. Petr Špička | |
29. 05. 2018 06:51 | Uveřejnění zadávacích podmínek |