Detail

Details of Published Information


Date of publication

30. 09. 2019 15:21

Publications

Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace

Text of the Explanation of the Procurement Documents


Show detail
Text of the Explanation of the Procurement Documents
DetailZáruční servis po dobu 36 měsíců se týká HW popř. SW části dodávky , na které uchazeč dává záruku 36 měsíců. Servisní smlouva se má týkat poskytované podpory (vzdálené či přímo u zadavatele) k užívání a obsluze ústředny, pravidelných kontrol, upgrade SW, či pomoc s nastavením. Uchazeč musí zohlednit náročnost obsluhy (zda zaškolení bude v dostatečné míře) pro běžné nastavení konfigurace koncových stanic a zahrnout běžnou míru pravidelných servisních úkonů , které by měly být specifikovány v této smlouvě (např. dálkový dohled, vyhodnocení alarmových hlášení atd.). Do servisní smlouvy se nepočítá výjimečná výměna HW součásti a její cena (v případě záruky je zdarma, pozáruční oprava se kalkuluje v místě obvyklou cenou). Sama servisní smlouva by potom byla směřována na dobu neurčitou, pouze úměrnost nákladů na tuto smlouvu se počítá na období 5 let pro přesnější odvození nákladovosti na tuto investici a vyhodnocení zakázky.

Published Documents


Show detail
DetailVZD-1Vysvětlení zadávací dokumentace30. 09. 2019 15:21Dokument není zavirovaný