Detail

Detail of the Explanation


Question

Dobrý den, prosím o upřesnění ve věci servisní smlouvy. Rozumím tomu správně , že chce zaruční servis po dobu 36 měsíců, ale i ZÁROVEŇ servis nad rámec zaručního servisu na 5 let.? Děkuji Vám za odpověď. S pozdravem Radka Beránková

Text of the Explanation of the Procurement Documents

Záruční servis po dobu 36 měsíců se týká HW popř. SW části dodávky , na které uchazeč dává záruku 36 měsíců. Servisní smlouva se má týkat poskytované podpory (vzdálené či přímo u zadavatele) k užívání a obsluze ústředny, pravidelných kontrol, upgrade SW, či pomoc s nastavením. Uchazeč musí zohlednit náročnost obsluhy (zda zaškolení bude v dostatečné míře) pro běžné nastavení konfigurace koncových stanic a zahrnout běžnou míru pravidelných servisních úkonů , které by měly být specifikovány v této smlouvě (např. dálkový dohled, vyhodnocení alarmových hlášení atd.). Do servisní smlouvy se nepočítá výjimečná výměna HW součásti a její cena (v případě záruky je zdarma, pozáruční oprava se kalkuluje v místě obvyklou cenou). Sama servisní smlouva by potom byla směřována na dobu neurčitou, pouze úměrnost nákladů na tuto smlouvu se počítá na období 5 let pro přesnější odvození nákladovosti na tuto investici a vyhodnocení zakázky.